حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

پلاستیکی

سلام

رفتم ‌پیج یه مذهبی پلاستیکی که دم از امام زمان میزد

گفتم مریض شدم نتونستم پس انداز داشته باشم برای چاپ کتاب جدیدم موجودی کم دارم میتونی کمکم کنی کتابم هدیه به شهید هست

گفت پولمو سکه خریدم

گفتم از چیزی که داری ببخش امامان اینکار رو میکردن

گفت متوسل شو به امام زمان

گفتم به عقلم متوسل میشم

امام حسن پولدار بود کار مردم رو راه مینداخت یا سکه میخرید؟

یاوران سید علی مال اندوزی نمیکنن لباس رهبر وصله داره کفشای رهبر پاره اس احترام رهبرو نگه دار

گفت نیتت صاف کن

خداروشکر پول کتاب جدیدم جور شده

خدا به حرف اون گوش نکرد

من درست رفتم راهو 

بسیار سپاسگزارم از توجه خدا 

اول باید حواست 

به خودت و خلق باشه 

تا خدا هواتو داشته باشه 





نظرات 1 + ارسال نظر
سلام یکشنبه 20 آذر 1401 ساعت 21:31

دلت را صاف کردی
کارت راه افتاد
هیچوقت در خونه ی کسی نرو
مگه خدا و اهل بیت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد