حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

سخت تر

سلام .ببین وقتی یکی حجاب داره هیچوقت نمیری از اون الگو بگیری که حجاب داره حتی اگه لباسش خوشکل باشه درگیرش نمیشی چون خط فکری فرق داره یه جور غرور شاید

من یه ساله دارم بخاطر شخصیتم و شاید عکسها و تماسایی که دارم به لباسم اهمیت میدم چون از حالت انفعال خارج شدم منم جوونم اما نمیخوام و ترسی ندارم یه جوون دلش بلرزه یا ولم کنه

اتفاقا خاص پوشیدن تو هر طیفی هزینه گزاف داره و خرجش بیشتراز ساده پوشیه من مدل واین چیزا برام مهم نیست باید پولم برسه و اینکه مرتب باشم لباسم کهنه و پاره نباشه

وگرنه اینکه بخوام آرایش کنم لباس گرون بپوشم برا پسر نه اینطور نیست

نظرات 2 + ارسال نظر
رضوان جمعه 15 اردیبهشت 1402 ساعت 09:56 http://nachagh.blogsky.com

حق دختر جوان و زیبایی چون شماست زیبا ترین لباس را بپوشی

سپاسگزارم مهربان

رامین جمعه 15 اردیبهشت 1402 ساعت 09:36 https://frozenblogger.blogsky.com

منم ساده پوشی رو دوست دارم. در واقع لباس های راحت جنگی رو می پسندم.

عزیزی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد