حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

زندگی

سلام

زندگی بودن همین چیزای ساده 

که گاهی بخاطر بهتر شدنش 

نق نق میکنیم 

و از عالم ناامید میشیم 

می‌تونه تبدیل به حسرت شه 

هنوز بهترین چیزا رو ندارم

اما همین چیزای 

زیر معمولی هم می‌تونه حسرت شه 

خب من دیگه 

خیلی دارم  ساده زندگی میکنم 

مثلاً یه آدم معمولی 

با ماهیانه من 

چی می‌تونه بخره 

شاید یه جایی 

یه روزایی  ورق 

به نفع من برگرده 

اما گاهی روزگار 

بدجوری حال آدمو میپیچونه 

خب بابا آدم هم بیکار بوده 

داشتی زندگیتو میکردی دیگه 

چرا از بهشت اومدی؟

یه زن همه مونو بد بخت کرد 




نظرات 2 + ارسال نظر
گیل‌پیشی چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402 ساعت 14:30 https://temmuz.blogsky.com/

با کامنت حوا موافقم
ربطی به وسوسه و اینا نداره. تقدیر بر زندگی در این جهان بود.

آدم نمیدونست

حوا هستم چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402 ساعت 13:31

آدم اگه خودش عقل داشت سیب رو نمی خورد الکی گردن حوا ننداز .

وسوسه زن بوده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد