حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

زبان

سلام زمان ما درسای زبان و ریاضی برای بچه‌ها سخت بود معلما سختگیر و خاص بودن شاید هنوز همینطوره

اما من از اول زبان می‌فهمیدم و زبانم خوب بود ومیخوندم و علاقه داشتم یه بار زبان نخوندم و شدم 30

معلما روم حساب میکردن و انتظار نداشتم نمره ام کم شه

بعضی روزا حالم طوریه که فکر میکنم امتحان زبان و ریاضی دارم

نمیدونم گیراییم بالاست یاچی

شاید بخاطر همینه که دوست دارم که زبون آذری یاد بگیرم پشتکار ندارم وگرنه راحته 

اگه گاهی از آرکاداش بخوام باهام کار کنه خیلی خوبه

نمیتونم توضیح بدم

باید جای من باشی

بفهمی چقدر سخت جونی


نظرات 3 + ارسال نظر
Khatoon یکشنبه 26 شهریور 1402 ساعت 16:57 https://memories-engineer.blogsky.com/

همتت بلنده آفرین

سپاس

تیلوتیلو یکشنبه 26 شهریور 1402 ساعت 15:15 https://meslehichkass.blogsky.com/

سمیرا یکشنبه 26 شهریور 1402 ساعت 13:08

اگه انگلیسیت خوبه، Duolingo نصب کن ولی ترکی ترکیه رو آموزش میده

من ترکی آذربایجان میخوام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد