حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

م.م

سلام دیشب دیدم م.م.

منو أنبلاک کرده و میتونم

عکس پروفایل واستوری شو ببینم

واکنش گذاشتم بعداز تیک‌آبی

خیلی مودبانه سلام و احوالپرسی کردم

و کمی صحبت کردیم

قرار شد امروز بهش زنگ بزنم

وقتی از خواب بیدار شدم 

ساعت 7و16دقیقه بود

فکر کردم زوده و تا 8صبر کردم

حواسم به شب قدر هم  بود

گاهی خوبه که اجازه بدین

آدما خودشون بیان سراغتون

اینجوری احساس نمیکنید

با وجودتون کسیو اذیت می کنید

مهد  خانم آنا هنوز تعطیل است 

و البته تنبل بازی هامو نباید

گردن بچه ها بندازم

کارهای مفید من به کندی پیش میره

نظرات 2 + ارسال نظر
Khatoon چهارشنبه 15 فروردین 1403 ساعت 15:31 https://memories-engineer.blogsky.com/

م م کیه؟

یه دوست

تیلوتیلو چهارشنبه 15 فروردین 1403 ساعت 10:42 https://meslehichkass.blogsky.com/

به صرف آنبلاک زنگ زدی؟
صبر میکردی تا خودش تماس بگیره و حال و احوال کنه بهتر نبود؟
البته مشخصه که اینکه بهش پیغام دادی چقدر حالت را بهتر کرده

خودش میخواست تماس بگیره شرایط جور نبود گفت من تماس بگیرم
بله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد