حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

شما

سلام شمام شنیدید یانه؟

روانشناسان دیوونه آن

شاعران مشکل روحی دارن

هنرمندان معتادن

چادریا املن 

کتابخونا جلب توجه میکنن

و....

میدونید متفاوت  بودن چقدر سخته

چقدر هزینه داره؟

ما تو فیلمامونم مذهبیارو 

هشت گروه نه نشون میدم

تاحالاازیه مذهبی پولدار فیلم نساختیم

بعضی چیزها رایج شده

خوب نیستن

وقتی به موفقیت می‌رسید به دیگران کمک کنید

نکنه به قول قیصر

شاعری کار نیست


درگیر نباش

سلام کسی که دوستت داشته باشه

همیشه دوستت داره

کسی که بخواد کنارت بمونه

راه موندنو پیدا می‌کنه

کسی که بخوادت

همیشه حفظت می‌کنه

اینا شعار نیست

حرفای قشنگ تو قصه ها

باعث پرفروش شدن رمان‌ها نمیشه

یه نویسنده می‌تونه 

اونقدر بدبنویسه

اینا رو بیخیال

درگیر محبت آدما نباش

آدما همه چیو بلدن

بهتر از فرمولای ریاضی

قانونای فیزیک

عروض ادبیات

زیاد تکرار نکن

همه خیلی باهوشن

اهوازی ام

سلام زنگ زدم دوستم 

برای طراحی جلد کتابم

میگه ناشر کتاب تا طلوع رو

فرستاده اهواز

فکر کرده اینجایی

اینقدر خبر نمی گیرم

آتش به اختیار عمل میکنن همه

خلاصه من اهوازی شدم

ناشر فهمید با اهوازیا ندارهستم

کاش گزینه بلاک رو 

از گوشیا حذف کنند

بعضیا عشق بلاک هستن

من به ندرت بلاک میکنم

فروشنده گفته خودش

گوشیمو میاره

دوستم گفت لپ تاپ بهتره

اول وآخر باید لپ تاپ بخرم

می‌خوام تبلت مو بدم دختر خواهرم

مامانم میگه روزی یه تصمیم میگیری

یه روز خوبی یه روز بد

منهای خبر نگرفتن آرکاداش

همه چی خوبه

بارون زده

هوا سرده

کسی در خانه نیست

برا اسم کتاب قشنگه



سرما خورده ام

سلام دو روزه سرما خوردم و

همش می‌خوابم

استفاده از گوشی رو کم کردم

آخه زیاد جون ندارم

چندبار از دیجی کالا خرید کردم

ولغو مرسوله زدم

بیماری جدیده

بیدار شدم دیدم

یه مبلغ کوچولو واریزی دارم

نمیدونم کیه

ببخشید کمرنگم

فصل دوم برنامه

«سید خندان »شروع شده

ممکنه «بگو بخند »بیفته برا عید

چرا اینقدر تو فکر صدا و سیما هستم؟

بمب

سلام عشق قشنگه

وقتی بدونی

ارزش عشق بیشتر از غرورته

وقتی بمب ترکید

کی بید کی بید فایده ندارد

یه کم جلوی عجله هامو بگیرم