حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

زنگ آشپزی

سلام.من تاحالا آشپزی نکردم ولی یه غذای ساده وخوشمزه هست که من خیلی دوست دارم طرزتهیه اشم ساده اس براتون میذارم شایدخوشتون اومدوخواستیددرست کنید.

سیب زمینی روآبپز کنیدنرمش کنیدتوماهیتابه بارب گوجه فرنگی سرخش کنیدوبهش آبلیموبزنیدغذاآماده اس نوش جان

جای منم خالی کنید

فاضله هاشمی غزل

آزمون استخدامی

سلام  امروز آزمون استخدامی دولت برگزارشدنکته ی قابل توجه آزمون این بودکه برای هررشته توهراستان یک نفر موردنیازهست وبرای من جالب بودکه برای این سطح ازنیازآزمون برگزارشده وجای سوال داره نمیَشدانتخاب فردموردنظرجوردیگه ای انجام میشد؟خلاصه که این طور.

فاضله هاشمی غزل

حماسه ی حضور

سلام امروزنسیم دل انگیز حماسه ی حضوربه شیرازو استان باصفای فارس وزید ماهم آمدیم تادنیا بداندتاخدا خدایی میکندو

دنیادنیاست ایرانی مثل کوه پشت ولایت  ووطنش می ایستدونیازی به نوازش بیگانگان ندارد.

امروزهم به تاریخ پیوست وطنم باتمام قلبم دوستت دارم ایرانی بودن دردنیاافتخاری بزرگ است.ای مام وطن /فدای توجان وتن

فاضله هاشمی غزل

هفته ای همچنان میگذرد

سلام این هفته یه پام بلاگ اسکای بودویه پام کلوب جایی نداشتم که برم فقط این دوتا

برام جالب بودوالبته بازمیشداین هفته حسابی وبلاگ نویسی کردم باورم نمیشه این همه مدت به وبلاگم سرنزدم دیشب ساعت ۱ونیم خوابیدم وصبح ۶ بیداربودم آخه دیروزخواهرم توشهرمون یه خونه۲۷۰میلیونی خریدوامروزهمه درگیرکارای اداری بودیم نت هم که وصل شه من جایی ندارم برم راستی چندسیستم وبلاگ خوب به جزبلاگفاواینجا بهم معرفی کنید.

فرداراهپیمایی مردم باصفای شیرازه شیرازیها جای منم خالی کنید.مرسی که خوندید

فاضله هاشمی غزل

وطن عشق یا...

سلام این مطلب قبل ازمطلب اول به ذهنم رسیداماچون مطلب اول بودخواستم کامتون تلخ نشه .این چندروزکه سایت هاونرم افزارای خارجی بسته اس من بیشتربه بلاگ اسکای سرزدم ومطالب روخوندم بازدیدکننده وبلاگهام توبلاگ اسکای چندبرابرشده وبیشترمطلب مینویسم از بحث اصلی دورشدیم یه کم که اوضاع کشورتغییرمیکنه وشرایط عوض میشه تازه میفهمیم یه عده به فکررفتن یادرآرزوی رفتن اندواگربتونن ومیتونستن میرفتن  ومیرن یه عده هم بخاطرقطع اینترنت کلا ازهمه چی وهمه کس شاکی ان.ببینیدمن ایناروازهمین مطالب بلاگ اسکای ویه سایت جهانی ایرانی که اسمش کلوب هست ودردسترس هست  فهمیدم ۱۵،۱۶سال قدمت وکاربرای زیادی داره دوستای خوبی اونجادارم وفضای خوبی هست آدم یادقدیمامیفته.خلاصه داشتم فکرمیکردم مگه ماآدمهافارغ ازهرملیتی وطنمونوفقط زمانی که همه چی خوب وآرومه وشرایط بروقف مراده دوست داریم وازش حمایت میکنیم؟یعنی شرایط عوض بشه دیگه اونونمیخواییم؟ورهاش میکنیم ومیریم دنبال کارخودمون.؟اگه اینجورباشه که ایول به مرام ما.جای دیگه مطلب هایی نوشتم که بااین مطلب مفهوم مشابهی داشت اونجاگفتن توشکمت سیره وبراگفتن این حرفابهت پول دادن ودردرودلمون نذاروخیلی حرفای دیگه که قابل گفتن نیست.

شماآزادیدازنوشته های من هربرداشتی که دوست داریدبکنیدمن خودم میدونم ووجدان خودم که روسفیده.

ببینیدمن ازیکسال پیش کل نرم افزارهای خارجیم پاک کردم واحساس کردم بایدایرانیشوداشته باشم واین حداقل کاری  بودکه‌تونستم انجام بدم اتفاقایی افتادکه مسیرزندگی وفکرم روتغییردادمن لینک سایت کلوب رومیذارم وآدرس صفحه ام درکلوب هرکی خواست عضوبشه.

cloob.comآدرس کلوب

آدرس صفحه ی من درکلوب:cloob.com/name/fazel723

مرسی که خوندید.

فاضله هاشمی غزل