حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

روانسرا

سلام اندر احوالات

پسر دختر عمه جان 

رسماً روانسرا باز کردین 

خوشم اومد از کلمش 


بهار

سلام 

امروز عصر داشتم با 

دوست کلوبی ام 

تو اینستا حرف میزدم 

یهو گفت زنگ بزنم 

گفتم به کجا 

گفت اینستا 

گفتم به من؟

گفت پس به کی؟

شرایط حرف زدن داری 

گفتم زنگ بزن 

کلی حس خوب گرفتم 

خوشحال شدم 

اللّٰه ساغلاسین






49

سلام 

اینو براتون نگفتم 

دیروز همراه اول پیام داد 

بسته های جدید اینترنت 

بعد کد دستوری*100*45#

رو زدم اصلاً روحم خندان شد 

فقط یه صفر کم دیدم 

یعنی 490000رو

49000دیدم 

به هرحال صد گیگ نت خریدم برای5ماه 

و میتونم بخشی از ماهیانه امو پس انداز کنم 

بیشتر از این وارد جزییات نمیشم 


عمو پورنگ

سلام. برنامه کودک زمان ما 

عمو پورنگ بود 

دیروز رفتم پیج عموپورنگ

براش کامنت گذاشتم 

دو تا کامنتمو لایک کرده

دلم میخواد باهاش حرف بزنم 

اما گفتم شاید

صورت خوبی نداشته باشه 

یادم نمیاد برنامه ی خاصی رو 

تو بچگی دوست داشته باشم 

فقط عمو پورنگ یادمه 

نوکمو بده 

یادش بخیر

الان نمیشه بچه هارو 

سرگرم کرد 

الان عصر تکنولوژی روز دنیا هست 

برنامه های کودک کیفیت لازم رو ندارن 

جلو بچه نگید کتاب کمتر بخرید 

اینا خودشون سمت کتاب نمیرن 

وقتی

وقتی نیستی چه فرقی داره 

سی ساله میشم یاسیصد ساله 

با کی تولد بگیرم 

تولد نحسم