حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

مبارک باشه

سلام رفقا

مهر داره میاد

مهربورزید و مهربان باشید

نارنجی بمانید

عشق را بخوانید

دوستتون دارم 

اسمش چیه ؟

سلام من درک نمیکنم رفتار بعضی آدما رو

اینکه یه آدم به اصطلاح توان باب رو بزرگ کنی

و ازش استفاده ابزاری و تبلیغات کنی 

آدمی که اینقدر صاف و ساده اس که 

به راحتی حرف شمارو باور می‌کنه

و فکر نمیکنم خودش به این درک برسه

که ارزش هنرش بیشتراز اینه که دیدار نمایشی با فلان بازیکن داشته باشه

شمااین خانم رو بزرگ نمی‌دونید و بهش میگید کودک

دختری که درکی از دنیای هوشمند نداره

براش پیج ساختین

اگه میخوای کاری کنی

دست بذار رو زانوت و بلند شو

فقط به فکر کمک دولت ومسئولین نباش

یه اسم ساختین تو دهن نمیچرخه

به یاد حرف مامان لوییزا افتادم

خدا خیرش بده

«همین که داری فعالیت میکنی خیلی خوبه»

عزتمند

سلام وقتی مسئولین

به دیدنم اومدن

از روی شهدا خجالت کشیدم

درخواستی داشته باشم

هنر رو چه به سیاست ورزش

رفقا هرچه هستید

عزتمند باشید 

فونت رنگی

سلام فونت رنگی هم بامزه اس

بعضی ها ‌وبلاگشون بی روحه

ههههه

عکس لخت

سلام صفحه اصلی اینستای من خصوصی هست پیام هارو جواب میدم مشکلی باشه به آرکاداش میگم

چند دقیقه پیش یکی یه عکس فرستاد باز کردم دیدم لخته بلاک کردم فکر کنم عکس خودش نبود

خیر سرم شاعرم و اگه آرکاداش بفهمه منو می‌کشه

یکی از سرگرمی هام اینه که اسم خودمو تو گوگل سرچ کنم

خیلی حس خوبیه

دیروز دیدم یکی چند تا شعر ازمن گذاشته تو وبلاگ

خیلی خوشحال شدم

ولی احساسم بیشتراز اون چیزیه که نشون میدم