حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

تیر

سلام فردا اول تیر هست

تابستون شروع میشه 

کادو های خود خرید تولدم

رسید کمی بزرگ بودن

فکر کنم تو اندازه اشتباه شده

دلم برای لوییزا مامان تنگ شده 

البته به اصرار خودش 

لوییزا صداش میکنم

حسابی با خودش خلوت کرده

سعی میکنم آروم باشم

زیاد دنبال کارام نیستم 

فکر کنم تنبل شدم

اوضاعم بد نیست 

راستی سالگرد و 

تولدهم داریم

والیبال

سلام امروز در یک بازی والیبال 

حساس و تماشایی موفق شدیم

3_2آمریکا رو شکست بدیم

و طعم پیروزی رو بچشیم

نمیدونم طعمش رو دوست داشتید یا نه

اما بر طبل شادانه هم کوبیدیم

بازی با آمریکا فقط یک بازی نیست 

خیلی مهم است 

اصولاً وقتی آب از سر گذشت

فرقی نداره چند وجب

چیزی برای از دست دادن نداشتیم

و همین باعث ایجاد انگیزه شده بود

یه چیز دیگه هم اضافه کنم 

در طول 8سال روحانی 

به جز 5بار قهرمانی پرسپولیس 

دستاورد دیگه ای برای ورزش نداشتیم

ما از فحش خورندگان هستیم


راضی نیستم

سلام وقتی از سختی‌ها و

تلخیا وچالش های یه رابطه حرف میزنی

معنیش این نیست که از انتخاب پشیمانی

و یا باید رها کنی و دیگری رو انتخاب کنید 

منطقی بودن به این معنی نیست که 

چهار تا بگی و چهارتا دوستت بگه

و کل احساس و رابطه رو نابود کنی بره

گاهی اوقات فقط خسته ای و میخوای غر بزنی

و یکی بهت امید بده و خوشحال بشی

با تمام وجود به حرفات گوش بده و

تهش بهت بگه کارت درسته

بمون کنارش و از این حرفا 

من واقعا راضی نیستم 

به قیمت از دست دادن آرکاداش

یکی بیاد خوشبختم کنه 

من همه چی دارم

یه آدم که خواست کنارش بمونم

با همه چیزی که بهم نیاز نداشت

و این فراتر از خوشبختی هست 

دعای من

سلام امروز روز عرفه اس

روز دعا

امام حسین علیه السلام 

حج رو بیخیال شد

این نشون میده 

بعضی وقتا کارایی مهم تراز حج هست

دعا میکنم قبل از مسلمان بودن

مثل امام حسین علیه السلام آزاده و انسان خوبی باشیم

خود امام حسین می‌دونه من همیشه میگم یاحسین 

اسم حسین رو خیلی دوست دارم 

به تمنای هرچیزی 

وجدان فروشی نکنید

عیدتون مبارک باشه 

آرامش

سلام سعی کنید تو زندگی 

آرامش داشته باشید و 

زیاد سخت نگیرید 

نمی‌دونم چقدر حرفام شعاری

یا بهتره بگم رویایی هست

باور کنید تو آرامش

به همه چی میتونید برسید

نمیکند تلاش نکنید فکر نکنید 

برنامه ریزی نکنید اما همه این کارا رو

با آرامش و بدون نگرانی و حرص خوردن

هم میتونید انجام بدید