حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

آخرین روز1401

سلام

سال سختی رو پشت سر گذاشتم 

آخرش خوب تموم شد

هر روز دارم سعی میکنم

بهتر خودمو بسازم 

صبور باشید

لبخند بزنید 

حسرت نخورید 

رویا هاتون دنبال کنید

ناامید نباشید 

تلاش کنید

سال نو مبارک 



طمع و به دام افتادن

سلام 

من معتقدم خدا و همه ی آدما 

همدیگه رو با چیزی که دارن و میخوان به دست بیارن امتحان میکنن حتی وقتی تو دو راهی های کوچیک گیر میکنی و ته دلت رو قلقلک میدن 

من همیشه دوستامو یه جوری محک میزنم خودشون هم نمی‌فهمن ممکنه این کار برام هزینه داشته باشه اما عیار دوستامو برام مشخص می‌کنه 

رفتم به یکی از فالورام گفتم بهم پول میدی گفت نمیتونم بعد یه پیج بهم معرفی کرد که به همه کمک می‌کنه 

طمع وجودمو گرفت فکر کردم پول لب تاپم جمع میشه به پیج پیام دادم گفت سایت انفجار اولش یه مبلغی مثلاً 200میریزی بعد 45دقیقه سود79درصد واریز میکنیم 

گفتم 15دقیقه صبر کنید 

کاغذ نداشتم شماره کارت وارد کنم 

15نشد پول واریز کردم 

رسید فرستادم دیدم خبری نیست

نگاه کردم  دیدم بلاکم 

اولش خیلی ناراحت شدم اما دوستام کمکم کردن اون قضیه رو فراموش کردم 

دختره هم معذرت خواهی کرد ازم اما من واقعاً از داشتن دوست دختر تو زندگیم خیری ندیدم 











صبور نیستم

سلام 

من اصلاً آدم صبوری نیستم 

و اگر از مطرح کردن خواسته ام 

مدتی بگذره ناامید میشم 

اما ته دلم می مونه 

آدم یه چیزایی نیاز داره 

با گذشت زمان 

اینطور نیست ؟

امیدوارم یه روز 

به همه خواسته هام برسم 

و دیر نشده باشه 




سیّده

سلام بعضیا فک میکنن من سیّده ام و از من التماس دعا دارن 

در حالی که اینطور نیست و من اصلاً حوصله ندارم در این مورد توضیح بدم 

خب دیروز«م.م»به رابطه برگشت خوشحالم 

اما بعضی از رابطه ها 

شبیه روی بند راه رفتنه 

گاهی نباید زیاد به بودنا اعتماد کرد 

و همینطور به رفتن ها 

مردها موجودات حالی به حالی هستن 

تو رابطه باید قوی بود 

زود نشکست 

زود ناامید نشد 

کلاه گیر نمیاد 

کلاه حجابم کجایی 

گلو درد شدید 

همراه با سرفه ی زیاد 






درسته

سلام 

درسته که معرفت مهم تراز پوله 

اما اگه معرفت داشته باشی 

برای دیگری پول خر ج میکنی 

آدما  باید به این باور برسن که 

پول خیلی مهمه اما 

باید مواظب بود 

یه رابطه عاطفی رو 

خراب نکنه 

یه رابطه عاطفی 

اگه از اول 

اصولی و محکم 

بنا شده باشه 

خراب نمیشه 

اگه خراب بشه 

دوباره جوش میخوره 

اما باید مواظب بود 

ریشش سالم بمونه 

اگه ریشه ضربه ببینه 

نمیشه کاری کرد

کم کم داره عید میشه 

بهاری ام اما...

از بهار بدم میاد