حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

جمع و جور

سلام فردا یه سال دیگه اس

امسال خیلی کار نکردم

چاپ و مجوز وکتاب

تعطیل بود

گوشی و تلویزیون هوشمند خریدم

تو بانک سپرده گذاری کردم

کمی لباس خریدم

دو سه بار هوا خوری 

و همین

بچه ها حالا که فکر می کنم

من تو رابطه با آدما 

بخصوص اگه مذکر باشن

دنبال اتفاق قلمبه سلمبه نیستم

من کنار آدمام چون وجودم لازمه

همین

نگران من نباشین

من هنوز نمی‌دونم 

مد چیه مدل چیه

یه چیزایی میخرم باور نمی کنید

من باید مهربون باشم

هیشکی نمیدونه کی میگه خدا حافظ

خیلیا میرن

خیلیا میان

بعضیا میمونن

سخت نگیرید

سال نو مبارک 


اسفند سوک سوک

سلام دیروز عصر دو پاکت

شیرینی مخصوص عید نوروز خودم 

خریدم کلی ذوق کردم

امروز هم کمی میوه

این ماه بیشتر از دوبرابر

ماهیانه ام خرج کردم

احساس میکنم تاوقتی

با این شادی های کوچیک

ذوقی میشم

نمیتونم چم و خم

روز گار رو‌ یاد بگیرم

آخه ما زندگیامون فرق داره



خاصیت

سلام هنوز نمی‌دونم چرا


دوست داشتم وبلاگ داشته باشم


علت شوق و علاقه پیدا نشده


اما هنوز هست


نمی‌دونم کسی می‌دونه


من می‌نویسم یانه


ولی حس خوبی دارم 

تو کی هستی

سلام امروز هم یک میلیون تومان

برام واریز کردن

خدایا تو کی هستی

یا بنده هات

دمت گرم خیلی

کوکامون که ندادی


تماس تصویری

سلام نمیدونم چه کاریه

همه پیام‌رسان‌ها تماس 

صوتی و تصویری دارن

از مزه میفته که

همراه بانک سپه نصب کردم

سپرده گذاری هم کردم

خیلی خوشحالم

سال 1403سال

همراه با درآمد خواهد بود

کتاب چاپ نکردم

به کارای دیگه پرداختم

کمی بارون داریم

خدایا وژت