حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

آدمهای آسمونی

سلام .یه عده روی زمین نفس میکشن راه میرن زندگی میکنن اماآسمونی ان وصلن به آسمون شایدهیچوقت زمینی نبودن وچندصباحی برای تفریح به زمین اومدن.

امروزخبردارشدم یکی ازدوستای کلوبیم که خیلی آدم متعهدوخوب وباصفایی هست فردا به منطقه اعزام میشه راستش خیلی جاخوردم واصلاانتظارشونداشتم ناخودآگاه یادسردارسلیمانی افتادم وبه این فکرکردم که دوستم داره پاجای پای  حاج قاسم میذاره

حال عجیبی دارم گفت عیدبرمیگرده اماشایدبرنگرده شایدشهیدبشه ازم خواست براش دعاکنم نمیدونم اونقدرقابل هستم که شهادت کسیوازخدابخوام یانه.امامیدونم که هراتفاقی ممکنه بیفته.

فقط همین

مرسی که خوندید

فاضله هاشمی غزل


یه سوال فنی

سلام.چرا زیرپستای قبلترمن نوشته امکان ثبت نظرجدیدوجود نداره؟من که تنظیماتشودستکاری نکردم پس چرااینجوری شده؟

کسی میدونه؟

ازآدمهایی که کارایی میکنن که آدم حال کنه خوشم میاد به هم اصلا ربط نداشتن ولی دوست داشتم بگم

امشب شب تولددنیامه خیلی خوشحالم

هوایی که به شدت سرد است دمامنفی ۳

فاضله هاشمی غزل

دلخوشیهای ساده

سلام.من اینجاازکارام آرزوهام دغدغه هام نگرانیام شادیام غمام مینویسم شایدخیلی قواعددستوری رورعایت نکنم خیلی طبق اصول ننویسم خیلی قشنگ وتمیزوشیک ننویسم اماکمترین فایده اش اینه که ازحرف خالی میشم

من توزندگیم دلخوشی های ساده وکوچیکی دارم که باهموناخوشحالم وزندگیوسرمیکنم مث سایت کلوب،وبلاگم،پیام نما،کتاب،دورهمی و...

من حتی توگوشی هوشمندوپیشرفته ام دنبال چیزای ساده وقدیمی میگردم چون خیلی باصفاست شایدیه عده باخودشون فکرکنن من خیلی بروزنیستم یامال عهدبوقم یکی که شایدتیپ وریخت وافکارشم  قدیمی وخاص باشه امااینامهم نیست مهم اینه که آدم ازخودش راضی باشه واززندگیش لذت ببره

پیشنهادمیکنم اگه تلویزیونتون پیام نماداره سری به پیام نمای شبکه ی دو وپنج بزنیدباشگاه پرواز،اتاق تجربه کلاکت کافه کتاب مطبوعات پیام نمای شبکه دووباشگاه دیدگاه شبکه پنج صفحات خوبی هستند

گاهی دلم همون گوشی قدیمی دکمه ای ساده رومیخوادکه هرچقدرباهاش پیام مینوشتی نگران گیرکردن تومحدودیت پیام چندرسانه ای نبودی اصلاصفای دیگه ای داشت

فاضله هاشمی غزل

پس ازمدتی

سلام.چندروزنبودم گفتنیهازیاده ازشوق زیادمجال توضیح اضافه وحاشیه نیست.

بعدازشهادت سرداردلهاشرایطی فراهم شدکه من پاره ای ازشعرهاوقطعات ادبیم روگردآوری کنم وبرای ویرایش به ناشربدم

امروزبهم اطلاع دادن که کارویرایش شعروقطعاتم انجام شده وتایکی دوروزآینده بایدثبت کتاب خونه ی ملی بشه

درست روزشهادت سرداردلهابودکه تصمیم گرفتم کتابموچاپ وتقدیم ایشون کنم وازبرکت خون ایشون هست که کارابه این سرعت داره انجام میشه

من یه فروشگاه اینترنتی فایل دارم آدرسش روبراتون میذارم هرکس تونست بسته به نیازوتوان مالی که داره ازفروشگاه من خریدکنه این پول قراره برای چاپ کتابم که به سرداردلهاتقدیم میشه هزینه بشه

این کمترین کاری بودکه میتونستم انجام بدم امیدوارم خداکمک کنه کاراخوب پیش بره

fazel.sellu.ir

ممنونم که خوندید

فاضله هاشمی غزل