حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

فردا

سلام .فر دا یه ماه دیگه شروع میشه 

ماه تولد من

نمیدونم چطوری میشه

امروز هزینه هامو نوشتم 

یه کم باید مواظب باشم 

چون ورودیام زیاد نیست 

کاش روز تولدم بتونم 

یه کیک داشته باشم 

نمیدونم چقدر دیگه 

باید از آرکاداش دور باشم 

و اینکه اون چیزی میخواستم اتفاق افتاد 

و جناب م.م رابطه مونو تموم کرد 

خب از این اتفاقات ممکنه بیفته 

حس شدید بهش نداشتم 

نمیتونستم اونو جایگزین آرکاداش کنم 

تو رابطه مبنارو خودخواهی و رابطه جنسی قرار ندید 

بهتره دیگه کسیو تو زندگیم راه ندم. 

آرکاداش کافیه 




یکی بود

سلام 

کاش یکی بود 

حرف میزد 

من نرم تو شوک

خیلی حالم بده 

شاید کمی مفید

سلام 

از سال 94,95که وارد دنیای مجازی شدم‌ 

روزای مختلف با تجربه های مختلف داشتم 

اولین دوست مجازی من «لیمان »بود 

بعدش از پیدا کردن دوست نترسیدم 

الان تعداد آدمایی که باهاشون آشنا شدم

به 100نفر نمی‌رسه 

اما از یه جایی به بعد میفهمی 

آدمی که مث قطار شهر بازی باشه 

به دردت نمیخوره 

من نمی چسبم به آدما 

زودتر رهامیکنم 

به جز آرکاداش 

آدم مهمی تو زندگیم نیست 

میتونم برای منافعم نقش بازی کنم 

اما آرکاداش خود زندگیه 

نمیدونم چرا دوسش دارم 

نمیتونم ازش دل بکنم 

باید خودمو آروم کنم 

کسایی هستن که 

راهنمایی ام کنن 

اما درجه محبت بالاست 

قضاوت نادرست اذیتم می‌کنه 

امیدوارم سلامت باشه و 

زود برگرده



فروردین

سلام فروردین کش اومد و ما 

هی نوشتیم و نوشتیم 

بازدید کننده ها و نظرات و لایک هام خوب بود 

من بیشتر وبلاگ شعرم رو زیر وبلاگ ها میذارم 

تقریباً یکی دو سال ننوشتم 

خیلی جست وگریخته مینویسم 

شاید برام مهم نیست 

یااینطوری لذتش بیشتره 

یادم اومد اسفند 1400

خیلی شعر نوشتم 

و اونا کتاب شد 

یعنی روزی کسی 

داستان منو می‌نویسه؟

احساس میکنم تو مجازی 

کم کم دارم گنده میشم 

نترکم یه وقت



عیدی

سلام 

در این شکی نیست 

اقتصاد مهمه و ما مشکل اقتصادی داریم 

اما باید قبول کنیم کارایی در این زمینه صورت گرفته 

و راه های کسب روزی حلال زیادهست که جوونای ما 

اونا رو از سر غرور نادیده می‌گیرند

پس درصدی از بیکاری تقصیر جوونا و توقعات بالا هست 

اینکه برنامه ریزی کنی 

و به اندازه ی جیبت بخوری 

بدون حرص جمع آوری بی مورد 

معنیش ولخرجی نیست 

آینده نگری با خساست فرق داره 

و اینکه همیشه دنبال این نباشید 

که بیشتر گیرتون بیاد 

دنبال این باشید بیشتر ببخشید 

تا تأثیرشو تو زندگیتون ببینید 

واقعاً زندگی شما لنگ عیدی نوروزه که 

میری پلاکارد میگیرید دستتون اعتراض میکنید؟

«مدد جویان بهزیستی »

تجربه نشون داده اونایی که از داشته هاشون 

راضی آن و می‌بخشند زندگی بهتری دارند 

با سپاس از م.م مهربان 

بعضیا روی هرچی قوم و خویش خونی هس سفید کردن 

آدم میمونه چی بگه 

بخاطر کارای بین من وخداست 

خدایا ممنونم بخاطر آفریدن 

بنده های خوب