حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

شاید کمی مفید

سلام 

از سال 94,95که وارد دنیای مجازی شدم‌ 

روزای مختلف با تجربه های مختلف داشتم 

اولین دوست مجازی من «لیمان »بود 

بعدش از پیدا کردن دوست نترسیدم 

الان تعداد آدمایی که باهاشون آشنا شدم

به 100نفر نمی‌رسه 

اما از یه جایی به بعد میفهمی 

آدمی که مث قطار شهر بازی باشه 

به دردت نمیخوره 

من نمی چسبم به آدما 

زودتر رهامیکنم 

به جز آرکاداش 

آدم مهمی تو زندگیم نیست 

میتونم برای منافعم نقش بازی کنم 

اما آرکاداش خود زندگیه 

نمیدونم چرا دوسش دارم 

نمیتونم ازش دل بکنم 

باید خودمو آروم کنم 

کسایی هستن که 

راهنمایی ام کنن 

اما درجه محبت بالاست 

قضاوت نادرست اذیتم می‌کنه 

امیدوارم سلامت باشه و 

زود برگرده



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد