حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

لحظه های بی تکرار

سلام دو لحظه هیچوقت تو زندگیم تکرار نمیشه

لحظه ای که به آرکاداش گفتم «دوستت دارم»

لحظه ای که مامان لوییزا گفت فرض می کنم سه تا دختر دارم و کنارتم

مامان لوییزام خیلی خوبه فقط اون واقعاً مث مادرمه قوی و مهربونه

دیروز بهم گفت جیگر طلام چطوره؟

کلی ذوق کردم

خیلیا خیلی حرف قشنگ نزدن اما هروقت سرمو برگردوندم بودن مث مامان لوییزا و کوکاهام 

خیلی حرفه بین 923فالور و121مخاطب فقط پیام مامان لوییزا و کوکاهام رو زود چک میکنم

وقتی کوکا میکا لایکم می‌کنه حس آدم حسابی بودن بهم دست میده

خدای من بزرگتراز ایناست و بعضیا بزرگی رو ازش یاد میگیرن

هرچی مخارج این ماهمو از کل موجودی حساب این ماه کم میکنم

باقی مونده از تصورم بیشتر میشه این اسمش برکته؟

جنبه

سلام کاش ظرفیت شنیدن نظرات رو داشته باشیم

هر اظهار نظری لزوماً توهین نیست

دست از تعصبات بیجا بردارید

شیراز رو باهرجا در نظر گرفتم

اونا بهتر بودن

همش که نمیشه از سالاد شیرازی تعریف کرد

چیزای دیگه هم هست

یه شاعر میشناسم

حرف میخواد بزنه میگه فلانیا

این کارا درست نیست

ببخشید آرامبخش مو دیر خوردم 

اعزام

سلام تا کی باید مریضای ما 

اعزام بشن شهرستان های اطراف

یکی نتونه بره باید چیکار کنه؟

چرا یه بیمارستان مجهز نمیسازید؟

حالا من باید سختی بکشم

البته نگران پسر خواهرم هستم

اما امیدوارم بهم نگید خودخواه

شرایط زندگی من سخته 

امیدوارم مامانم زودتر بیاد


دل نگران

سلام پسر خواهرم تصادف کرده

حال الآنم....

لطفاً دعا کنید

خیلی دلم شور می زنه 

نمیتونم زنگ بزنم

هنرمندان آریایی

سلام  چندتا شعر فرستادم

برای نشریه برخط«هنرمندان آریایی»

وابسته به انتشارات ماهواره

مبلغ کمی واریز کردم

امیدوارم تایید شه

اولین بار بود

یه حرکت جدید

همین