حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

بسته ی پستی

سلام.دیروزیه بسته ی پستی برام اومده که برای تحویل گرفتنش بایدکپی کارت ملی به اداره  ی پست بدم.هرچی فکرکردم که چی میتونه باشه چیزی به ذهنم نرسید خیلی ذهنم رومشغول کرده!

امروزنامه رسان دوباراومد درخونمون اماچون کپی نداشتن بسته روتحویل نداد.

بایدچندروز صبرکنم چون فرداوپس فردانامه رسان نیست.تنهاچیزی که به ذهنم میرسه باشه سیم کارت فورجیه.

به نظرشماچی میتونه باشه؟هیجان داره به اوج میرسه

مرسی که خوندید.

فاضله ه غزل

خبر خوب

سلام چند وقت بوداحساس میکردم ازلحاظ روحی حالم خوب نیست وشرایط  مناسبی ندارم توی کلوب یه روانشناس خوب که  ازپست وکامنتاش فهمیدم کارش خوبه پیدا کردم وباهاش درموردشرایطم صحبت کردم وازم خواست تست شخصیت بدم تابهتربتونه مشکلم روبررسی کنه.

امروز بهم پیام داد که تست شخصیت روانجام داده وبرخلاف تصورم مشکل خاصی ندارم باانجام چندتاتکنیک درچندهفته خوب وسرحال میشم.

خیلی خوشحالم که حالم خوبه خدایاشکرت

مرسی که خوندید

فاضله هاشمی غزل

تجربه تازه امااسترس

سلام من هرکاری میخوام بکنم استرس میگیرم نکنه جواب نده نکنه نشه نکنه گول بخورم وهزارتانکنه ی دیگه.

نمیدونم شماهم تجربشو داشتین یانه دیدین یهو ته دل آدم خالی میشه ازهمه جاناامیدمیشه؟ودیگه هیچی براش مهم نیست؟احساس میکنه شکست خورده ودیگه راهی براش نمونده وهرچی به در ودیوارمیزنه فایده نداره؟

من الان  درست همین جای زندگیم گیرکردم ونمیدونم چیکاربایدبکنم؟احساس میکنم تهی شدم ودیگه امیدی ندارم.

نظرتون چیه؟

مرسی که خوندید

فاضله هاشمی غزل

فکربکر

سلام .بچه هامن چندروزه دنبال نشریات معتبروفعال میگردم که پاسخگوباشندچندتایی پیداکردم وایمیل زدم خیلی نتیجه ندادمیخوام نوشته هاموبفرستم برابررسی شماهرکدوم  درسطح شهرواستانتون میشناسیدبه من معرفی وبرام دعا کنید.

ممنونم

فاضله هاشمی غزل

روزم مبارک

سلام امروز روز منه بهم تبریک نمیگید؟کادوهاتون کجاست؟بیایین جلو بوسم کنید.فقط یواش بوسم کنیدپوستم خراب نشه.

یکی یکی

فاضله هاشمی غزل