حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

تجربه تازه امااسترس

سلام من هرکاری میخوام بکنم استرس میگیرم نکنه جواب نده نکنه نشه نکنه گول بخورم وهزارتانکنه ی دیگه.

نمیدونم شماهم تجربشو داشتین یانه دیدین یهو ته دل آدم خالی میشه ازهمه جاناامیدمیشه؟ودیگه هیچی براش مهم نیست؟احساس میکنه شکست خورده ودیگه راهی براش نمونده وهرچی به در ودیوارمیزنه فایده نداره؟

من الان  درست همین جای زندگیم گیرکردم ونمیدونم چیکاربایدبکنم؟احساس میکنم تهی شدم ودیگه امیدی ندارم.

نظرتون چیه؟

مرسی که خوندید

فاضله هاشمی غزل

نظرات 3 + ارسال نظر
ایرانی سه‌شنبه 26 آذر 1398 ساعت 22:43

آقا/خانم ناشناس؛ مرز نقد با تخریب کاملا واضح و جداست. اگر کسی اینجا وقت گذاشته و چند کلمه ای نقد کرده باید غنیمت شمرد اینجا(وبلاگ نویسی) دفترچه خاطرات شخصی نیست وقتی کسی اینجا مطلبی میزاره یعنی ناخودآگاه میخواد دیگران مطالب اون رو بخونند و نظر بدن. به به چه چه گفتن کار هر کسی میتونه باشه ولی اگر شما از وجدان فکری بی نصیب بودید و اشکالی ایرادی هر چند جزئی دیدید و مطرح نکردید در حق نویسنده ظلم کرده اید. کمی خودمان را تکان دهیم و عمیق تر بیندیشیم.
(( ضمنا اگر کسی با نقد میانه خوبی نداره بهتره اصلا مطلبی منتشر نکنه و همیشه مطالب خودش رو تو دفترچه خاطرات خودش جا بده!))

وبلاگ هم میتونه دفترچه یادداشت آن لاین باشه

ناشناس شنبه 23 آذر 1398 ساعت 01:47

خودت باش و تمام
هر جور راحتی زندگی کن
به بقیه چه ربطی دارهکه شما جطور مینویسید

هرکسی نظری داره ونظرهمه محترمه

ایرانی چهارشنبه 20 آذر 1398 ساعت 01:32

سلام- من تصادفی چند تایی از مطالب شما خوندم یک انتقاد کوچیک دارم لطفا در انتخاب لحن نوشته هاتون تجدید نظر کنید اولش فکر کردم از زبان یک نوجوان دختر 13-14 نوشته شده ولی در آخرین لحظه ترک وبلاگتون سری به پروفایلتون زدم و باید بگم این که به نویسندگی و شعر علاقه دارید خیلی هم خوبه ولی این لحن از جانب کسی که 26 سالش هست اصلا قابل قبول نیست. منظورم این که یکمی سرسنگین تر بنویسید یکم عمیق تر قضایا رو ببینید ساده از کنار اتفاقات زندگی عبور نکنید و برای نوشتن کمی به خودتون سختی بدین و یکمی در مورد این که مخاطبان نوشته های شما چه نظری میتونن داشته باشه حساس باشید... و پیشنهادم اینه که آثار ادبی بزرگان رو به دفعات مطالعه کنید... موفق باشید.

بله چشم من اون چیزی که توی ذهنمه واتفاقاتی که برام میفته به زبان ساده مینویسم وزیاددنبال اینکه مخاطب چی فکرمیکنه نیستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد