حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

اولین ها

سلام یهو به بفکر 

اولین خرید اینترنتی ام افتادم 

سال 98_99بود

خیلی خوشحالم

اولین دکلمه  

اولین کلیپ 

اولین وبلاگ 

همیشه اولین ها 

تو ذهن آدم میمونه 

و جذابه 

اینکه باتمام غر غرای مامانم 

و تیکه اندازی های خواهرم 

مستقل شدم 

خرید اینترنتی  و کشیدن کارت 

حس خیلی خوبیه

به نظرم  وقتش بود 

به خودم متکی بشم














کنکور

سلام امروز امتحان کنکور سراسری هست
اینترنت همراه اول رو قطع کردن
خداروشکر یه خط ایرانسل دارم
روبیکا و گوگلم باز میشه
اما ایتا نه
مثلاً میخوان جلوی تقلب رو بگیرن
تنوع دادن کنکور رو
دو مرحله ای کردن
شاید اینجوری
استرس کمتر بشه
نمیدونم

با سلام

سلام 

چند روزه «با سلام»نصب کردم 

و توش میچرخم 

قیمتاش از دیجی کالا مناسبتره

وسوسه شدم خرید کنم 

دلمو به دریا زدم 

حس خیلی خوبیه 

کیف پول خریدم 

و دوتا لباس مجلسی 

از خرید مانتو منصرف شدم 




لحظات ساده من

سلام.این روزا...

عمرم رو به خوبی میگذرونم 

خوب و مفید 

گاهی دچار استرس و ناامیدی میشم 

گاهی وقتم به بطالت میگذره 

گاهی فعالم 

کتاب جدیدم اصلاحیه خورده

ته دلم کمی نگرانم 

امروز یه مهمون تازه داشتیم 

تا حالا ندیده بودمش 

یه بخش تو کانال راه انداختم 

به اسم رادیو «دلواژه»

خودم بداهه اجرا می کنم 

حس خوب زندگی رو حس میکنم 

چند روز هست 

کتابای خوب میخونم 

شعرای خوب مینویسم 

باید سرور بخرم 

شاید بتونم به 

بابا صابر سر بزنم 

خسته ام خیلی خسته  

ادامه مطلب ...