حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

لحظات ساده من

سلام.این روزا...

عمرم رو به خوبی میگذرونم 

خوب و مفید 

گاهی دچار استرس و ناامیدی میشم 

گاهی وقتم به بطالت میگذره 

گاهی فعالم 

کتاب جدیدم اصلاحیه خورده

ته دلم کمی نگرانم 

امروز یه مهمون تازه داشتیم 

تا حالا ندیده بودمش 

یه بخش تو کانال راه انداختم 

به اسم رادیو «دلواژه»

خودم بداهه اجرا می کنم 

حس خوب زندگی رو حس میکنم 

چند روز هست 

کتابای خوب میخونم 

شعرای خوب مینویسم 

باید سرور بخرم 

شاید بتونم به 

بابا صابر سر بزنم 

خسته ام خیلی خسته  

 
























نظرات 1 + ارسال نظر
سلام یکشنبه 11 دی 1401 ساعت 22:39

چند وقت بود نبودی
این رادیو چی هست
آیا کسای دیگه هم می توانند بشنوند ؟

جزءِ برنامه های کانال روبیکاست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد