حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

انگلیس

سلام 

درسته بازی رو نبردیم...

اما دوتا گل به انگلیس زدیم

خاطره ی تلخی برای انگلیس  ثبت شد 

دمت گرم پسر بوشهری...

ترسیدن انگلیس بهمون حمله کنه 

گوگل رو قطع کردن...!

بعضیا چطور میتونن اینقدر سنگدل باشن؟

و کوچک ذهن و البته کوچک فکر...

راستی چطوری با فونت رنگی مینویسید؟

معادل فارسی فونت چی میشه؟




امام خمینی

سلام 

من تو دوره ی امام خمینی«ره» نبودم 

ولی دو تا جمله ازش هست که 

واقعاً خیلی جمله هست 

بهتر نبود میگفتم  نقل قول ؟

و اما اون جمله ی محشر چیه؟

«نگذارید انقلاب دست نا اهلان  بیفتد»

بیخود نمیگن  که:

«سیّد علی  دهه ی نودی هاشو فراخوانده»

«عهد می‌بندم حاج قاسمت باشم»

یه چیز دیگه هم،میخواستم بگم که:

اینجا جاش نیست....

الهی......

به حق سلیمانی....




شام

سلام  

شام دیشب خیلی خوشمزه بود 

بعد‌ از خوردن شام،هوس ساندویچ همبرگر کردم

هویج هم بهش اضافه میکنن

نمیدونم  مامان راضی میشه برام بخره یانه 

فعلاً باید صبر کنم 

پسر خواهر جانم«کریکوپ»خیلی دوست داره 

البته با توضیحاتی که در مورد مواد تشکیل دهنده اش داد از خوردنش منصرف شدم 

سال خوبی  رو شروع نکردم 

7 ماه از زندگی دور بودم 

اما تو چند روز، همه چی  اوکی شد  

دوستای تازه پیدا کردم

برای خوندن کتاب جدید حوصله ندارم

اما مینویسم و می‌خوانم و فعالیت های سابق رو از سر گرفتم 







جام جهانی

سلام 

امروز بازی ایران و انگلیس رو ببینید 

خوشحالم که بازهم آسمانها دلار 

کاری از پیش نبرد...

بودن در جام جهانی شادی بزرگی ست 

این دفعه دم فیفا گرم 

اینجا شکلک قر دادن وجود نداره

دنبال عکسنوشته بودم 

یهو نوشتم«عکس خدا»

دلم میخواد به بعضیا بگم:

اگه میتونی راه خودتو برو 

لطفاً به من حسادت نکن 

من به خودم ایمان دارم 

شما چطور؟





زیتون

سلام  اونقدر فراموشی گرفتم که 

نمیدونم زیتون تو چه فصلی میرسه 

شاید درگیری ذهنی ام زیاد شده 

و دقتم کم شده 

اگه گردو داشتیم خیلی خوب میشد 

مزه ی بادوم رو یادم رفته 

فقط چاقالش به ما میرسه....

ایمیل هم ابزار ارتباطی جالبی است

کتاب جدیدم«از سر راه خودت کنار برو» اثر دیو هالیس 

باید کسی رو پیدا کنم با اینکه هیچکس گم نشده است