حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

خرید جدید

سلام 

با اینکه زمستون 

کم کم داره تموم میشه 

به فکر خرید پتوی گلبافت افتادم 

از اینکه دستم 

جلو خانواده ام دراز نیست 

استقلال دارم 

قدرت انتخاب دارم 

بخاطر وجود خانواده 

بافرهنگ و حمایتگرم 

خدارو شکر میکنم 

و وجود دوستایی که 

نمی‌ذارن دستم خالی بمونه 

عکس خریدمو میذارم 



صبور باش...

سلام 

صبور باش‌‌...

گاهی زندگی داره 

بهت نگاه می‌کنه 

زود نگران نشو 

زود ناامید نشو 

شاید اتفاقی که منتظرشی نیفته 

شاید اتفاقی بیفته که 

اصلاً فکرشو نمی‌کردی 

و این یعنی 

تجربه حس خوب 

نباید مغرور باشی 

نباید منتظر باشی 

باید تا دیر نشده 

تصمیم بگیری و 

یه کاری بکنی 

تا حالت خوب شه


خوشحالی شب عید

سلام 

امروز مامانم برام 

یه گلیم فرش

خوشکل و جمع و جور خرید

و با خوشحالی گفت 

اینم می‌خواستیم شب عید خوش‌حالت کنیم 

راستش پارسال لباس عید نداشتم 

امسال از یکی دو ماه قبل همه چی خریدم 

دوستام ماهیانه کمکم میکنن 

و من وسایل مورد نیاز مو میخرم 

بخاطر اینکه همه چی داشتم 

مامانم این کارو کرد 

هیچوقت نمی‌خواد کم بیاره 

بااینکه میدونست 

با قسط بندی یه تلوزیون خوشحال ترم 

خدا بزرگه 

شاید به آرزوم 



دست خالی

سلام 

همه چیز برای عید و تابستون خریدم 

امروز هم چیزایی که نیاز داشتم خریدم 

خدارو شکر هیچوقت دستم خالی نیست  

همیشه مبلغی از پول تو کارتمو نگه میدارم 

شاید بعداز عید بتونم گوشی عوض کنم 

یه نفر برام  دوتا کتاب شعر آورده 

احتمالاً یه شاعر اهل بختگان هست 

امیدوارم همه چی خوب پیش بره 

تو سایت شعر پاک کلی انرژی میگیرم 




ولنتاین

سلام با سلاااااممممم 

امروز ولنتاینه 

کاری ندارم جشن ایرانیه یا خارجی 

مهم اینه که 

امروز روز عشقه ❤️

یاد اون آهنگه افتادم 

که امشب شب عشقه 

امروزمو خوب شروع کردم 

و اینکه 

کسیو دارم که 

رسماً بهش بگم 

ولنتاین مبارک 

سریالای تلویزیون هم 

خیلی خوب و پر محتوا شده 

من همشو دنبال میکنم 

فقط نمیدونم چرا 

به فصل دوم

سریال مدیر کل نرسیدیم 

ببینید تو ایتا جست و جو کنید 

«دلی واژه »

اسم کانال منه 

خوشحال میشم بیایین 

فعلاً بای