حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

کارت بانکی ،رمز پویا واُومیکرون

سلام.چند بانک رو با هم قاطی کردن اسمشو گذاشتن«بانک سپه»

تنها کارت بانکی منم جزءِ بانک های ادغامی بود هیچ کاری نمیتونستم انجام بدم هر چی منتظر شدم درست نشد رفتم از یه بانک دیگه کارت گرفتم رمز پویاشو دوبار فعال کردم میترسم امتحان کنم بهتره صبر کنم چند روز بگذره و بستم تموم شه  بعد.

با بانک قبلی تماس گرفتم مث اینکه کارتم درس شده منتظر ارسال کد هستن اگه رمز پویام درست نشه حس میکنم از زندگی عقبم و نمیتونم کارای بالای صد تومن انجام بدم و این رو اعتماد به نفستم تاثیر منفی می‌ذاره.

ضمن اینکه بر اثر فشار عصبی و استرس اتفاقات این مدت در فاصله ی زمانی کم خونریزی داشتم 

فقط خدا کنه رمزم درست شه

و خواهرم هم برای چندمین بار به کرونا مبتلا شده و مامانم خیلی نگرانشه و من سعی کردم دلداریش بدم تا کمتر غصه بخوره 

مرسی که خوندید

فاضله هاشمی غزل




در هم

سلام.مشغول خرید کردن خوندن و نوشتن هستم . رفته رفته شعرام داره بهتر میشه خودمم بهتر میشم به هایکوسُرایی علاقه مند شدم چند تا شعر دارم که فکر کنم میشه اسمشو هایکو گذاشت

با اعتماد به نفس بیشتری شعرامو باز نشر میکنم و در پایگاه نقد شعر میذارم راستی دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران هم دایر شده خوبیش اینه که همه هر جایی که هستن میتونن از فرصت استفاده کنن و ارسال رایگان داره ‌‌منم از نمایشگاه خرید کردم 

جوونترین خریدار نمایشگاه مجازی کتاب تهران به دختر بچّه ی چهار ساله بوده که برام جالبه 

دوست دارم کتاب جدیدم تجربه ی مشترک با دوست عزیزم باشه  نمیدونم خودم رو بیشتر میشناسم یا شعر رو ؟

مردم منو بیشتر میشناسن یا شعرامو؟

چقدر خوبه آدم همه ی خودشو رو نکنه برا بقیه زیرک باشه از کجا معلوم اونی که رو کرده خودش بوده؟

راستی دسته ی عینکم کنده شده بود درست شد

ما ساده بودیم اما سادگی ساده نبود 

وقتی بابام کتاب میخونه حس خوبی دارم

مرسی که خوندید 

فاضله هاشمی غزل










  



روزِ مادر

سلام.امشب شب روزِ مادره  به جای گذاشتن  مطلب بی سر و ته و عکس و کلیپ برید روی مادرتون ببوسید نگاهش کنید وبهش لبخند بزنید.

احساس میکنم کم کم داریم از زندگی واقعی و سادگی و معنای واقعی واژه ها فاصله میگیریم همه چی مصنوعی شده

یه کم واقع بین باشیم رفتارامون خیلی عجیب غریب شده

مواظب باشیم خودمون رو گم نکنیم فقط یه دونه ازش داریم

شرایط زندگیم جوری هست که از فردای بدون مادرم میترسم

#روز_مادر_مبارک

مرسی که خوندید

فاضله هاشمی غزل