حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

قدردان

سلام.ما آدما تا دردمون نیاد

و احساس خطر نکنیم

یا اتفاق خاصی نیفته 

به فکر تغییر و

درک معنای زندگی نمی افتیم

یه بغض عمیق 

تو دلم هست

نمی‌دونم باید در موردش حرف بزنم یانه 

بدجوری دردم گرفته

نمی‌دونم چیکار کنم

باید از درون آروم بشم

ان شاءَاللّٰه هرچی خدا بخواد

خدایا هوامونو داشته باش

مهربون باشید

جز مهربونی هیچی نمیمونه

دوره آموزشی

سلام  بخاطر شرایط مالی و فکرایی که داشتم

و یه غافلگیری غیر منتظره

تصمیم گرفتم ادمین پیج اینستاگرام رو یاد بگیرم

پس از پرس و جو و سبک سنگین کردن

چند دقیقه پیش دوره آموزشی خریدم 

آموزش ها از شنبه شروع میشه

یک هفته طول می کشه

بعداز آموزش امکان استخدام ادمین داره

پیج و محتوا هم در اختیارتان می‌ذاره

و بهتون حقوق میدن

خیلی استرس آموزشها رو دارم

نمی‌دونم بتونم یانه

اما این حداقل کاری هست 

که میتونم انجام بدم

خیلیا به این راه ها فکر نمیکنن

چون حوصله ندارن و در حد خودشون 

نمی‌دونن یا دستشون پره

اما من به نقطه ای رسیدم که

از فکر کردن به آرزوهام خسته شدم

از منتظر موندن برای 40,50سالگیم

از خالی بودن جیبم

منو دعا کنید

ممنونم 

ادمین پیج

سلام بچه ها

لطفاً هرکسی آشنایی با ادمین پیج داره

یا آموزشاشو دیده بهم اطلاع بده

زیاد وقت ندارم

باید یاد بگیرم

خاطرات وبلاگی

سلام اولش سمیرا رو نمی‌شناختم

بعدها فکر می کردم همون ماهشه 

گاهی مهربون میشه

ماهش گفت من نیستم

خلاصه ماهش و سمیرا

باهم فرق دارن

کاش فقط به گوشی

اعتیاد داشته باشیم

نه به محبت کردن به آدما

دارم فکر می کنم

مامان لوییزا دیگه

دوسم نداری

بدجوری گند زدم

نکنه باز سردیم کرده 

جذاب انگیز

سلام  فردا شب  شب یلداست

تلویزیون می‌گفت اسم یلدا فارسی نیست

و شبانه روز 24ساعت نیست23ساعت و56دقیقه هست

تازه ثانیه شم گفت یادم نموند

در اقدامی شجاعانه اینستامو از گوشی حذف کردم

اما بخاطر داداش باید برگردم

درسته بعضیا رو دوست داریم

اونا دوستمون ندارن 

اما اگه خطای آدم آگاهانه باشه

مث اینکه خودت باید می‌فهمیدی

ممکنه کارت خیلی سخت بشه

گوشی قبلیم رو به خواهرم دادم

به هرحال گهی پشت به زین و

گهی زین به پشت

رمز ایمیلام یادم رفته

مجبورم از گوشی قبل ترم هم استفاده کنم

گوشی چیزیه که هرگز

بی استفاده نمی‌مونه

باوضع محتوا و بازدید

وبلاگ من بعید می‌دونم

از این راه بتونم به درآمد برسم

البته نمیتونم بخاطر بازدید بیشتر

دیدگاهمو عوض کنم

خلاصه که هنوز با گوشی

دو سه تومنی کار نکردی

ببینی گوشی12تومنی

اسباب بازی نیست

راستی امروزآبگوشت داریم