حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

جذاب انگیز

سلام  فردا شب  شب یلداست

تلویزیون می‌گفت اسم یلدا فارسی نیست

و شبانه روز 24ساعت نیست23ساعت و56دقیقه هست

تازه ثانیه شم گفت یادم نموند

در اقدامی شجاعانه اینستامو از گوشی حذف کردم

اما بخاطر داداش باید برگردم

درسته بعضیا رو دوست داریم

اونا دوستمون ندارن 

اما اگه خطای آدم آگاهانه باشه

مث اینکه خودت باید می‌فهمیدی

ممکنه کارت خیلی سخت بشه

گوشی قبلیم رو به خواهرم دادم

به هرحال گهی پشت به زین و

گهی زین به پشت

رمز ایمیلام یادم رفته

مجبورم از گوشی قبل ترم هم استفاده کنم

گوشی چیزیه که هرگز

بی استفاده نمی‌مونه

باوضع محتوا و بازدید

وبلاگ من بعید می‌دونم

از این راه بتونم به درآمد برسم

البته نمیتونم بخاطر بازدید بیشتر

دیدگاهمو عوض کنم

خلاصه که هنوز با گوشی

دو سه تومنی کار نکردی

ببینی گوشی12تومنی

اسباب بازی نیست

راستی امروزآبگوشت داریم

نظرات 1 + ارسال نظر
سمیرا چهارشنبه 29 آذر 1402 ساعت 13:19

آبگوشت نوش جونت عزیزم ما باگوشی، سی هزار تومنی هم کار کردیم یه زمانی والا بخدا این گوشی ساده ها خیلی عالی بودن و هستن، من اگه معتاد و وابسته به نت نبودم یه جورایی، خیلی دوسداشتم الانم گوشی غیرهوشمند می داشتم. گوشی های غیر هوشمند عالی بودن، عالی گرچه گوشی هوشمند هم عالیه

مرسی
نمیشه از مزایای نت گذشت
منظورم دنیای هوشمند بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد