حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

اونا

سلام دیدین بعضیا اذیتت میکنن

و از حرصشون چیزی بهت میگن

هیچ جوره بهت نمیچسبه 

کلاه رو قاضی کنید

وجدان رو در نظر بگیرید

اسلام دین اخلاقه 

اما مذهبیا بد اخلاقن

مث آرکاداش حتی اگه

یه وقتایی حق بامن باشه هم

جوابم سکوته

دیگه نمیگم کادوم چی؟

من چی؟

حتی اگه دلم بشکنه

فایده ندارد

دیگه ارزشی ندارد که

بگم حرف دلمو

هنرمند

سلام کم کم باید

به فعالیت ادبی ام

سر و سامون بدم

به سلامتی هنرمندم

خندم میگیره

ولی خب هنرمندم دیگه

باید برای کارت هنر اقدام کنم

کم کم

آهسته پیش خواهم رفت 

پاییز

سلام هوا سرد شده

پاییز رخ می‌نماید

اینقدر شعر دارم

نمیدونم کدومش قشنگ تره

قند وبلاگم افتاده

یافتم

سلام بالاخره ریشه مشکل پیدا شد

حساب کاربری اصلی اینستای من

خیلی شیک و بیصدا محدود شده

ومدتی نباید فعالیت کنم تا درست شه

پیج دیگه ای ساختم برای احتیاط

باسپاس از مهر بی دریغ

استاد محسنی عزیز

با حوصله جواب بدید

مشکل براهمه پیش میاد

نامردی

سلام اگه نگم که کسی متوجه نمیشه

و باور نمیکنه