حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

...

تا اطلاع ثانوی 

خدا حافظ 


گلابی

سلام با خوردن گلابی های زرد تپل کوچولو 

نظرم در مورد شخصیت گلابی عوض شد

اصولاً تغییر طرز فکر آدما خیلی سخته 

حتی اگر بخواهیم مثل علوم تجربی و فنی پیش بریم

شاید نتوانیم بعضی از تغییرات رو بپذیریم

و با هر چیزی خودمون وفق بدیم

اصولاً با خوردن گلابی و توت فرنگی 

هیچ احساسی به آدم منتقل نمیشه

شاید ضرب المثل ها درست باشه 

این احساسیه که در تعامل با آدما هم

ممکنه تجربه کنیم

همیشه صبر میکنم

آدما حالشون خوب بشه

اما تو بدترین شرایط هم

باید خوب رفتار کنم

رفتار بقیه عواقب نداره

رفتار من عواقب داره

میوه ی کال میرسه 

آدم کال نمیرسه 

جلوگیری از اتفاقات

سلام.اینکه جز خودت به یکی دیگه ام فکر کنی خیلی سخته اما لذت بخشه

اتفاق بخواد بیفتد می افته

نمیشه جلوشو گرفت

من خیلی تو کار خدا دخالت نمیکنم در نهایت خودش تصمیم میگیره تصمیم های ما عواقب داره:گل:

اگه قرار بود آدما بتونن هر اندازه می‌خوان تو اتفاق ها و مسیر زندگی دخالت کنن و هیچ بهایی نپردازن  اصولاً وجود خدا معنی واقعی شو از دست میداد

هر اتفاقی افتاده و میفته قبلش نشونه هایی بوده و من باید به نشونه ها توجه میکردم

پس هرچی   میخواد بشه بشه 

اصولاً برای اصرار و چونه زدن

وقت و انرژی ندارم

شما چطور؟

حتی اسمشم شفاست

سلام  لطفاً این پست را به دقت بخوانید

ساعت 21و36دقیقه

پنجشنبه 28ام تیر

-سلام دخترم

-حالم خوبه نگران نباش

نمیدونی عزیزم

رفتم در خونه ی حسین

حتی اسمشم شفاست 

«یا حسین»

الهی شکرت

بس کنید

سلام بابا  پزشکیان رییس جمهور این مملکته

بچه مذهبی ها تو رو خدا یه کم آروم بگیرید

هنوز هیچی نشده موعظه رو شروع نکنید 

اگه میتونستید خب سی میلیون به شما رای میداد

کوتاه بیایید از این تفکر جی ال ایکس وار 

والا من با شیایومی راحت بودم

اما دلیلی ندارد همه مث من باشن

تفکر دینی زندگی با عطر حضور خدا خوبه

اما به شرطی که دین گریزی ایجاد نکنید

و به همه ابعاد زندگی توجه کنید

قیمه هارو هم نریزید تو ماستا

همه برنامه های پر مخاطب تلویزیون 

مذهبی سیاسی تاریخی شده

بعد تو محرم آهنگ شاد پخش میکنن

شبکه سحر افغانستان هم

سریال های پر مخاطب مارو

پخش می‌کنه  جیگرمون

جز جز می‌کنه

جمع کنید تورو خدا