حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

ترقه بازی

سلام الان بلاگ اسکای رو باز میکردم

صدای ترقه اومد

عروسی هم نیست

خدایا هرچی شد

من تو همین خاک دفن بشم

فروردین تموم شد 

به سلامتی فردا اردیبهشت هست

روز تولد سعدی جان

بزرگداشت همون تولده ؟

کمتر از حافظ فال بگیرید

کمی با سعدی بگذرونید

هزینه چاپ کتاب جدید 

با انتشارات تازه تامین شد

برام دعا کنید میترسم

اگر امتحان نکنید چیزی یاد نمیگیرید

رادیو جوان

باید مواظب باشم استرسی نشم

کارسخت و سنگینه 

هوا هنوز سرده

بابا سرما خورده

بخاری مون روشنه

فردا هم بارش های پراکنده 

وقتی دلت خوش باشه

تخم مرغ هم زده

بی سبزی هم

خیلی خوشمزه اس

بابا بی خواب شده

ردیف

سلام خدایا ممنونم که 

وقتی حواسم نیست 

همه چیو ردیف میکنی

شعر کلاسیک نمیتونم بگم

ولی همه چی ردیفه

قافیه بامن

دمت گرم باشرف 

دادا ببین کاردا..

سلام 

عملیات غرورآفرین اسرائیل رو دیدیم

چند ریز پرنده که تو هوا منهدم شدن

با اصفهان و اصفهانی در نیفتید

من رو اصفهان حساسم 

دقیقه اول گفتم چیزی نیست

شبکه خبر حتی زیر نویس نرفت

اصفهان امن و امان 

مردم با شرف و بافرهنگ اصفهان

بلدن چیکار کنن

نمی‌ترسیم پدرشو در میاریم

تبریز دید

اصفهان زد

دادا ببین کاردا؟

همبرگر نقد

سلام امشب خودمو به یه

ساندویچ همبرگر نقد با دوغ دعوت کردم

با پول نقد خریدم کارت نکشیدم

معمولاً با کارت میخرم

میخواستم صرف جویی کنم

پول نقد استفاده کردم

روح بعضی ها از جنس نوره 

به کس خاصی اشاره نمیکنم

من و خدا خبر داریم

دوغ هام شبیه آبمیوه شدن

با نی قابل استفاده هستن

همه چیز داره ردیف میشه 

کارت

سلام کارتم موجودی نداره امروز

حتی به اندازه یه بستنی؟

برکت از زندگیت رفته 

با رد کردن خواسته من