حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

دلخوشیهای ساده

سلام.من اینجاازکارام آرزوهام دغدغه هام نگرانیام شادیام غمام مینویسم شایدخیلی قواعددستوری رورعایت نکنم خیلی طبق اصول ننویسم خیلی قشنگ وتمیزوشیک ننویسم اماکمترین فایده اش اینه که ازحرف خالی میشم

من توزندگیم دلخوشی های ساده وکوچیکی دارم که باهموناخوشحالم وزندگیوسرمیکنم مث سایت کلوب،وبلاگم،پیام نما،کتاب،دورهمی و...

من حتی توگوشی هوشمندوپیشرفته ام دنبال چیزای ساده وقدیمی میگردم چون خیلی باصفاست شایدیه عده باخودشون فکرکنن من خیلی بروزنیستم یامال عهدبوقم یکی که شایدتیپ وریخت وافکارشم  قدیمی وخاص باشه امااینامهم نیست مهم اینه که آدم ازخودش راضی باشه واززندگیش لذت ببره

پیشنهادمیکنم اگه تلویزیونتون پیام نماداره سری به پیام نمای شبکه ی دو وپنج بزنیدباشگاه پرواز،اتاق تجربه کلاکت کافه کتاب مطبوعات پیام نمای شبکه دووباشگاه دیدگاه شبکه پنج صفحات خوبی هستند

گاهی دلم همون گوشی قدیمی دکمه ای ساده رومیخوادکه هرچقدرباهاش پیام مینوشتی نگران گیرکردن تومحدودیت پیام چندرسانه ای نبودی اصلاصفای دیگه ای داشت

فاضله هاشمی غزل

نظرات 2 + ارسال نظر
ایرانی شنبه 12 بهمن 1398 ساعت 17:16

باشه حالا ما یک انتقادی کردیم شما هم ادامه بده...
هر کسی هر جوری دوست داره میتونه زندگی کنه و دیگران نمیتونند براش تعیین تکلیف کنند.

ivan چهارشنبه 9 بهمن 1398 ساعت 21:28

تمام تکنولژی رو که بری و آخر رفاه باشی میگن برو یه جای خلوت و از زندگی ساده لذت ببر همون کاری که من وشما الان داریم
جالبه مه؟

بله درسته قدیماخیلی صفابود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد