حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

پس ازمدتی

سلام.چندروزنبودم گفتنیهازیاده ازشوق زیادمجال توضیح اضافه وحاشیه نیست.

بعدازشهادت سرداردلهاشرایطی فراهم شدکه من پاره ای ازشعرهاوقطعات ادبیم روگردآوری کنم وبرای ویرایش به ناشربدم

امروزبهم اطلاع دادن که کارویرایش شعروقطعاتم انجام شده وتایکی دوروزآینده بایدثبت کتاب خونه ی ملی بشه

درست روزشهادت سرداردلهابودکه تصمیم گرفتم کتابموچاپ وتقدیم ایشون کنم وازبرکت خون ایشون هست که کارابه این سرعت داره انجام میشه

من یه فروشگاه اینترنتی فایل دارم آدرسش روبراتون میذارم هرکس تونست بسته به نیازوتوان مالی که داره ازفروشگاه من خریدکنه این پول قراره برای چاپ کتابم که به سرداردلهاتقدیم میشه هزینه بشه

این کمترین کاری بودکه میتونستم انجام بدم امیدوارم خداکمک کنه کاراخوب پیش بره

fazel.sellu.ir

ممنونم که خوندید

فاضله هاشمی غزل


نظرات 1 + ارسال نظر
ایرانی جمعه 4 بهمن 1398 ساعت 02:04

سلام
خسته نباشین، بالاخره باید از یک جایی شروع کنید؛ با آرزوی موفقیت!

سلام ممنونم درسته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد