حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

عکس لخت

سلام صفحه اصلی اینستای من خصوصی هست پیام هارو جواب میدم مشکلی باشه به آرکاداش میگم

چند دقیقه پیش یکی یه عکس فرستاد باز کردم دیدم لخته بلاک کردم فکر کنم عکس خودش نبود

خیر سرم شاعرم و اگه آرکاداش بفهمه منو می‌کشه

یکی از سرگرمی هام اینه که اسم خودمو تو گوگل سرچ کنم

خیلی حس خوبیه

دیروز دیدم یکی چند تا شعر ازمن گذاشته تو وبلاگ

خیلی خوشحال شدم

ولی احساسم بیشتراز اون چیزیه که نشون میدم

نظرات 1 + ارسال نظر
سمیرا پنج‌شنبه 30 شهریور 1402 ساعت 13:06

عکس لخت از نت معمولا میگیرن میفرستن به اصطلاح نخ میدن ببینن پایه اینجور روابط هستی یا نه؟ به نظر من خیلی عمل سخیف و بی کلاسیه، یکی نیست بهشون بگه، میخوای نخ هم بدی واسه خودت شأن و شخصیت قائل شو خلاصه اهمیت نده عزیزم

بله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد