حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

عمو پورنگ

سلام. برنامه کودک زمان ما 

عمو پورنگ بود 

دیروز رفتم پیج عموپورنگ

براش کامنت گذاشتم 

دو تا کامنتمو لایک کرده

دلم میخواد باهاش حرف بزنم 

اما گفتم شاید

صورت خوبی نداشته باشه 

یادم نمیاد برنامه ی خاصی رو 

تو بچگی دوست داشته باشم 

فقط عمو پورنگ یادمه 

نوکمو بده 

یادش بخیر

الان نمیشه بچه هارو 

سرگرم کرد 

الان عصر تکنولوژی روز دنیا هست 

برنامه های کودک کیفیت لازم رو ندارن 

جلو بچه نگید کتاب کمتر بخرید 

اینا خودشون سمت کتاب نمیرن 

نظرات 3 + ارسال نظر
رامین چهارشنبه 3 خرداد 1402 ساعت 16:24 https://frozenblogger.blogsky.com

مگه شما چند سالتونه عمو پورنگ نگاه میکردین البته بچه های امروزی هم عمو پورنگ رو میشناسن

سی هستم

سلام پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1402 ساعت 18:11

پا می نشستیم برنامه کارتونی به بجه ها نگاه می کردیم حاج زنبور عسل ، چند تا دیگه یا بابا نداشتند ، یا مادر نداشتند
یا بدبخت و بیچاره و گرفتار بودند
شب همه بعض کرده می رفتیم می خوابیدیم
بعد تلویزیون رنگی شد
اوشین نگاه می کردیم و ظلم های مادر شوهر بهش
بعد حاج خانم فیلش یاد هندوستان می افتاد
مادر توهم مثل مادر شوهر اوشین هست
بعد دعوا راه می افتاد

کارتون های قدیمی کمتر پخش میشه مهاجران نل حنا زنان کوچک زندگی اینابود
نه مهارت های زندگی

گیل‌پیشی پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1402 ساعت 15:00 https://temmuz.blogsky.com/

منم عاشق برنامه‌هاش بودم

آره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد