حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

دویادداشت قبلتر

سلام.دویادداشت قبلتر من به مزاج دوست عزیزی خوش نیومده ایشون تحلیل منوسطحی دیدن  درحالی که من اصلا قصدم تحلیل نبودفقط به زبان ساده دیدگاهمو نوشتم .

ازنظرایشون موضوع مهم بودونگاه من کافی نبودازنظرمن حمایت ازجنس ایرانی درهرزمینه ای لازمه تا جنس خودمونم رشدکنه وکیفیتش بالا بره وقتی استفاده نشه چطوراشکالش روبفهمه ورشدکنه؟بعضیا گوشیایی میخرن که روش نرم افزارایرانی نصب نمیشه بعدتوشرایط کنونی برای فرستادن یه عکس لنگ می مونن درحالی که اگه نرم افزارایرانی داشتن اینطورنبود.

حالابه هردلیلی شیکه باکلاسه امکاناتش بهتره کیفتش بالاتره سلیقه شون اینه و...اماهمه ی اینابه چه قیمتی؟چرایه ذره فراشخصی فکرنمیکنیم؟البته ایراداتی داریم اماخب چطوروکجابایدبرطرف بشن؟من خودم امروزمیخواستم چندتانرم افزارایرانی نصب کنم نشدسرورش مشکل داشت خب این یه ضعفه امادلیل نمیشه مابیخیال بشیم همه ی حرف من اینه باید به خودمون فرصت بدیم این مشکل بزرگ ماایرانیاست.

فاضله هاشمی غزل

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد