حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

این روزا...

سلام.این روزا کارای آماده سازی چاپ کتاب جدیدم که اثری مشترک با یکی از دوستای شاعرم   رو انجام دادم و درحال نوشتن هستم تا اثری جذاب و متفاوت رو آماده  کنم

سعی میکنم کتاب بخونم

فیلم ببینم

و از اینترنت استفاده ی مفید بکنم و چیزی یاد بگیرم

مسابقات ورزشی تیمی و ملی رو دنبال میکنم انصافاً بچه هامون گل کاشتن دمشون داغ

تو فکر پس انداز کردن برای خرید سهام جدید توی بورس هستم

خریداری اینترنتی ام کم کم به دستم رسید

از اینکه راحت خرید میکنم و ظرف ده،دوازده روز وسایل مورد نیازم به دستم میرسه و الاف نمیشم و منت کسی رو نمی‌کشم خوشحالم 

باید به فکر ایجاد تعادل و مدیریت اقتصادی باشم تا بتونم موفق باشم

مرسی که خوندید

فاضله هاشمی غزل

















نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد