حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

سلاااااممممم

دوباره سلاااامممم

چند ماه گذشته اتفاقاتی افتاد که دوست ندارم وارد جزئیاتش بشم .حالم خوبه و دارم بهتر میشم 

چند روزه اندرویدم اومده بالا و به زندگی برگشتم 

مجوز کتابم آماده شده با یه شعر حذف شده نمیدونم کدومشو حذف کردن 

دارم کتاب  جدیدم  رو تایپ میکنم 

نسخه ی الکترونیک کتابام تو سایت طاقچه موجود است کافیه اسممو تو گوگل سرچ کنید

فک کنم دارم به جاهای خوب ماجرا میرسم 

مرسی که خوندید

آغازی بی پایان

منتظر شروع بازی ایران و انگلیس هستم 

6,،7ماه حال اصحاب کهف رو درک کردم تجربه ی جالبی بود 

پاییز من تازه داره جون میگیره 

کم کم دارم دوستامو پیدا میکنم

و در آخر....!

الهی....‍!

به سلیمانی....!










نظرات 1 + ارسال نظر
محمد شنبه 21 آبان 1401 ساعت 07:48 https://bagheri6298.blogsky.com/

عالی

سپاسگزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد