حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

خدا و پیتزا

سلام .خدا چه شکلیه؟به چه چیزی «خدا»میگوییم؟«خدا»راتعریف کنید؟

اینا سوالاتی هست که امروز تو ذهنم شکل گرفت و دلم میخواست اونا رو از کسی بپرسم .کی می‌تونه بدون تعصب و عصبانیت و تمسخر سوالای منو جواب بده؟

من فکر میکنم تو زندگی  همه ی ما  حداقل یه پروفسور ادوارد وجود داشته شاید هم بیشتر از یه دونه  

گاهی اوضاع کشور شبیه دکتر پژوهان تو سریال اغما میشه این دفعه ماجرا بیشتر کش اومده 

کتاب انتخابی من«همان تلخ همیشگی»مائده فلاح هست شناختی از نویسنده ندارم اما صفحه ی اینستاگرام شو دنبال کردم و اونجا باهاش آشنا شدم و کتابش رو تو آخرین نمایشگاه کتاب مجازی دیدم  رمان معروفیه که ظاهراً خواهرم برام خریده 

البته کتاب انتخابی در بین گلچین کتابهای پیشنهادی ام نبود 

امشب یه پیتزای خیلی خوشمزه نوش جان کردم که از همه ی پیتزاهایی که تاحالا خورده بودم خوشمزه تر بود.

سردرد شدیدی دارم بخاطر کم خوابی دیشب هست البته امروز مشکلی با سرم نداشتم 

دلم میخواد عکس پیتزا بذارم نمیدونم بشه یانه 

مرسی که خوندید






 




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد