حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

گوشی خوبم

سلام باور نمیکنید چقدر گوشیمو دوست دارم 

خیلی گوشی خوبی هست و واقعاً ازش راضی هستم 

از ته دل از خریدنش خوشحالم 

و بسیار خرسند از این که این دفعه پولی بابت گوشی سامسونگ گلکسی پرداخت نکردم

تمام حرکت به جلو هام رو مدیون گوشی هوشمند هستم 

و از خودم بابت انتخاب و خرید این گوشی خوب ،با کیفیت و زیبا و

خوش دست تشکر میکنم 

زنده باد گوشی هوشمند....!

از نوع شیائومی اش

ذوق پررنگ  هدیه پیچ مرا پذیرا باشید

خدارو شکر اوضاعم  چند درجه بالاتر اوکی ست





نظرات 2 + ارسال نظر
رهگذر جمعه 27 آبان 1401 ساعت 20:45

مگه چه مدلی بوده
poco
redmi

رهگذر جمعه 27 آبان 1401 ساعت 14:01

مبارک باشه

سپاسگزارم،اگه بشه می‌خوام عوضش کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد