حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

هرچی دوس دارید

سلام 

آرژانتین کار بزرگی انجام داد 

فرانسه رو شکست داد 

بخت با  یاران مسی همراه بود 

اولش با خیال 

راحت پیش بینی کردم‌ 

فرانسه بازیو میبره 

اما اوضاع جور دیگه ای پیش رفت 

کارای اولیه کتاب جدید انجام شده 

منتظر جواب انتشارات هستم 

کسایی که به کارم اعتقاد ندارن 

ته دلشون میدونن کار سختی انجام می دم 

و یه کوچولو موفق شدم 

از اول فعالیت  فضای مجازی رو جدی گرفتم 

از خودم  راضی هستم 

درسته که ما قاضی نیستیم 

اما باید بتونیم منصفانه قضاوت کنیم 

شعر و دکلمه و کلیپ سازی رو دنبال میکنم 

یاری دوستان هم هست 

چند وقته باگروه شعر«همراز»آشنا شدم 

به دکلمه علاقه مند هستم 

ناهار ماکارونی خوشمزه خوردم 





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد