حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

رویایی

سلام. بهتره اینجوری شروع کنم‌ 

10,11سالم بود 

رویای نویسنده شدن داشتم 

وقتی گوشی لمسی خریدم

این فکر برام جدی تر شد 

نمی‌دونستم یه روز

گوشی رویای منو محقق می‌کنه 

30,40تا مخاطب داشتم 

براشون شعر میذاشتم 

اون وقتا پراز ذوق بودم 

هنوز خودمو یه نویسنده نمیدونم 

چند ماه بعد 

با گروه شعر آشنا شدم

اما ایتا زمینه ساز 

چاپ اولین کتاب شد 

از سال 97نوشتن و وبلاگ‌نویسی 

رو شروع کردم 

البته دقیق تر میشه 

92،93

اما سال 98

بالاخره تونستم 

اولین کتابمو چاپ کنم

هنوز خودمو یه نویسنده نمیدونم

ولی از اول راه 

تجربه ی بیشتری دارم 

دوس ندارم آزادیامو 

از دست بدم 

همه ی این کارا 

بخاطر بابا بزرگه 

خدا حفظش کنه

تعبیر خوابم پیدا شد 

دیروز  بابا بزرگ رفته نمایشگاه

نون سنگک دوس دارم 

شما  چطور؟





















نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد