حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

یه چیزایی

سلام 

دیشب محشر زنگ زد 

گفت اگه کسی نیست 

من بیام خونتون 

گفتم کی میاد خونه ما 

خلاصه اومد و کلی خوش گذشت 

دیروز روز خوبی نبود 

اینکه آدما به خودشون اجازه میدن 

در مورد هرچیز مربوط ونامربوطی 

باهر لحنی اظهار نظر کنند 

خیلی آزار دهنده است 

آدم همیشه باید حد خودشو  بدونه 

حتی اگه عزیز ترین فرد زندگیت باشه 

غیرت خونه و خانوادتون رو 

به آدم تازه وارد نفروشید 

بزدلی هم حدی داره 

من عصبانی نیستم 

فقط بغضم گرفته 

من سی ساله دخترتم 

یا بهتره بگم 

فکر می کردم

دخترتم 

میخوای نماز بخونی 

از رو تعارف 

خدا یا من ازش راضی نیستم

هرجور صلاح می دونی 

امروز روز ایرانه‌ 

دلم آرکاداش میخواد 














نظرات 1 + ارسال نظر
رامین شنبه 12 فروردین 1402 ساعت 17:31 https://frozenblogger.blogsky.com

عزیزم خودتو ناراحت نکن. فقط برای اینکه بخندی میخوام بگم شعر خوبی بود. اصلا حرف زدن شما هم آهنگ داره

عزیزی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد