حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

پیش بینی

سلام پیش بینی من 

درست از آب در نیومد 

امروز جایی نرفتیم 

البته مامان گفت 

اگه باد قطع شه 

دوتایی بریم پارک 

از صمیم قلب آرزو میکنم 

سریال های تاریخی 

زود تر تموم شن 

نمیدونم چرا 

از تاریخ خوشم نمیاد 

سرمایه گذاری روی طنز کم شده 

دیگه مث قدیم جواب نمیده 

یه کم با آرکاداش حرف زدم 

و دوست هندیم 

سابقه نداشته من 

توی بهار شعر بنویسم

همینجوری داره شعر میجوشه 

الهی جوش نزنم 

خدا کنه جوش شیرین باشه 

هوس نون شیرین کردم 

خیلی بامزه میشه به 

نون شکر بزنی

فردا باید تلاش کنم 

روش زندگیمو تغییر بدم 

اوضاعم خیلی بد نیست 

امیدوارم اتفاقای خوب 

در انتظارم باشه





نظرات 1 + ارسال نظر
گیل‌پیشی یکشنبه 13 فروردین 1402 ساعت 14:36 https://temmuz.blogsky.com/

ما هم جایی نرفتیم واسه گردش.

ای جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد