حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

خدا درست کنه

سلام دیشب دوستم پیام داد 

گفت برات کیبورد خریدم 

برسه برات پست میکنم 

از اینکه با پول خودش 

برام کیبورد خریده 

کلی ناراحت شدم 

گفت عیدی باشه 

فکر کنم اردیبهشت بتونم 

تبلتمو راه بندازم

تجربه ای با تبلت ندارم 

اما فکرنمیکنم زیاد سخت باشه 

البته یه کم میترسم 

باید پیامک واریز پولم 

رو بندازم رو خط اصلیم 

و اون خطم بشه خط کاریم 

احتمالأ اینترنت به سمت 

بومی شدن بره مشکلی ندارم 

مامانم میگفت دوست تبلتی پسر خوبیه 

اما دوست هندی ات زیاد حرف میزنه 

یه مدت می‌خوام به خودم برسم و 

به فکر چیزایی که نیاز دارم باشم و 

از فکر چاپ و انتشارات بیرون بیام 

کار خوبه خدا درست کنه

الهی همیشه خدا 

وبنده های خوب خدا 

هواتونو داشته باشن 

و سید الشهدا شافعتون باشه 

از این همه اتفاقات خوش

اشک تو چشام جمع میشه 

یه بغض شاد گوشه ی گلومه 













نظرات 3 + ارسال نظر
گیل‌پیشی سه‌شنبه 15 فروردین 1402 ساعت 14:15 https://temmuz.blogsky.com/

ایشالا خدا همیشه همراه و یاورت باشه

ممنونم

مریم و سعید. سه‌شنبه 15 فروردین 1402 ساعت 12:48 http://Saghf.blogsky.com

ب دلم نشست

میم ح میم دال سه‌شنبه 15 فروردین 1402 ساعت 12:32

میگم فکرشو نکن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد