حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

مقایسه نکن

سلام 

وقتی فکرشو میکنم 

میبینم من خیلی دیر 

با تکنولوژی روز دنیا آشنا شدم 

و الان اینکه چرا به جای درخواست از بقیه 

خودم زودتر دنبال تجربه های جدید نرفتم 

فکرمو مشغول کرده 

چرا آدما از هم دوری میکنن و 

سعی دارن تنهاییشونو با حیوونا پر کنن ؟

یه حیوون عمرش اندازه ی آدم نیست 

البته اگه بحث حکمت و قسمت و این چیزا رو بی خیال بشیم 

ما آدما باهم نمی تونیم کنار بیاییم 

چطوری میتونیم با حیوون هم خونه بشیم؟

البته اینو بگم که 

اصولاً مقایسه کردن کار خوبی نیست 

شاید حس و جنس تجربه های من 

از چیزای مختلف با همه ی آدما 

فرق داشته باشه 

دلم نیومد تو بلاگفا بنویسم 

برم شعرمو ذخیره کنم تو پیاما 





نظرات 2 + ارسال نظر
گیل‌پیشی چهارشنبه 16 فروردین 1402 ساعت 11:27

بله.
دوری آدم‌ها از هم باعث افزایش افسردگی شده.

درسته و تلاشی نمی‌کنیم برای باهم بودن

گیل‌پیشی چهارشنبه 16 فروردین 1402 ساعت 09:42

شاید علتش اینه که از حیوون‌های خونگی دیگه ضربه عاطفی نمیبینن

گاهی از دست دادن اون حیوون ضربه عاطفی شدید داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد