حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

اندکی نق نق

سلام  اگه قشنگ بگردی 

توی تلویزیون برنامه ای 

برای دیدن پیدا میشه 

کمی چشم بصیرت تان را تکان دهید حله 

آخه چراساعت پخش فیلم های سینمایی هندی رو 

گذاشتن 6صبح؟

میفهمن من نمیتونم ببینم  

داشتم فکر میکردم تیک تاک تو ایران فیلتره یانه 

خیلی باحاله اگه فیلتر نباشه 

یه ماهه می‌خوام سریال از سرنوشت 4رو ببینم 

گذاشتم تو آب نمک بمونه 

من یه جمله دارم 

تا به کم راضی نباشی 

زیاد به دست نمیاری 

البته من هیچوقت به اون زیاد نرسیدم 

فکر کنم امشب یادیشب 

دیدار رهبری با شاعران بوده 

خداهم خیلی باحاله 

یه تولد داره تو ماه رمضون

بعد بابای بچه هه می می‌ره 

چرا امامان زن بداخلاق داشتن ؟

خب موقع مخ زنی نمی‌فهمیدن  یعنی؟ 

یکی گفت امام حسن پولدار نبوده 

اصلاً کل دین رو وارونه کرد 

بعد ببخشید چرا بهش میگن کریم اهل بیت ؟

خدا بیکار بوده؟

امام علی هم تو نماز انگشتری بخشید دیگه 

رعایت حال مردم رو کردن با نداشتن فرق داره

هیچکس ندار نیست باید دید دارایی هارو 

توانایی دادن از داشتن مهم تره 

وقتی مسائل رو ساده بگیرید 

می‌بینید چیزای ساده هم باعث خوشحالی میشن 

البته تا حدی باید تلاش کرد 






نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد