حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

معجزه

سلام.

بعداز مدت ها«حدود یه ماه»

امروز یه سر تو دیجی کالا زدم 

و کلاه و کتاب خرید اما به مرحله پرداخت می‌رسید رمز پویا نمی یومد و حالم گرفته میشد 

رفتم کارای بین من و خدا انجام دادم رمز دومم کار کرد 

باز اومدم خرید کردم دیدم کار به اونجا نرسید بااعتبار دیجی پی بدون اینکه بفهمم سفارشم ثبت شد 

 از نظر من یه معجزه اس 

تاحالا خرید اعتباری نداشتم 

به تازگی کتاب از کره و  ژاپن ترجمه میشه 

باید بیشتر کتاب بخونم یه کم تنبل شدم 

کتاب خریدن هم تاثیر داره 

آرکاداش پیداش نشده هنوز 

کمی نگرانم 

م.م  بهم زنگ زد 

گفت آخر ماه هفته بعد به فکرت هستم 

امروز خوشحالم 

حالم خوشه‌ 

دلم میخواد شادی کنم 

قدس هم در راهه 

و عید فطر 

من عاشق بابابزرگم 













نظرات 1 + ارسال نظر
مهدیه حق شناسی سه‌شنبه 22 فروردین 1402 ساعت 20:49 http://Embrace_peace.blogsky.com

بسیار عالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد