حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

صادقانه

سلام 

از اول که وارد دنیای هوشمند شدم 

به طور جدی شعر رو دنبال کردم 

عکس پروفایلم رهبر ایران بود 

دلیل خریدن گوشی هوشمند رهبر ایران بود 

علاقه ی خاصی به ایشون دارم 

البته الان سعی میکنم مث دیگران 

در موردش مودبانه و با احترام حرف بزنم 

همیشه میخواستم کاری 

برا کشورم انجام بدم 

برای همین کتاب چاپ کردم 

الان در مورد همه چی شعر مینویسم

فکر میکنم توی فضای مجازی

میتونم مفیدتر باشم 

‌جبهه جنگ نرم مهم تره 

اسلحه دشمن فکر و اطلاعاتشه 

میخواستم افسر جنگ نرم باشم 

فکرنکنید از بنیادی 

به من کمک خاصی میشه 

باماهیانه ام و کمک رو پام وایسادم 

وسایل و لباس گرون ندارم 

ولخرجی من کتاب خریدن و 

کتاب چاپ کردنه 

یه روز میگفتم 

چرا خامنه ای رو صندلی میشینه 

اما الان ایران رو 

بدون رهبر نمیخوام 

برید از پوتین بپرسید 

چرا میگی 

سلام منو به رهبر برسونید 

دیگه از بازوی مسیحی کمترم؟




نظرات 1 + ارسال نظر
پیام پنج‌شنبه 24 فروردین 1402 ساعت 11:41

آفرین بر شما

سپاسگزارم مهربان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد