حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

شیطون

سلام

وقتایی که کار درست رو انجام میدید 

یهو شک به دلتون می افته و میترسید 

شیطون رو لعنت کنید 

شک و غر زدنای اقتصادی 

حربه ی شیطون هست 

تازگیا وقتی می‌خوام 

کمی شوخی کنم 

میگم شیطون تو جلده

یکی از دوستان میگن 

شیطون تو جلد خودش نمیره 

سایت شعرمو عوض کردم 

دیدم مدیر اونجاهم تشریف دارن 

دوست هندی میگه شعرتو کسی نخونده 

دیدم نصف شعر قبلیم بازدید داشته 

همش که نمیشه از 

عشق وجفا و گل و بلبل شعر نوشت 

موفق شدم هشدار خودکار گوشیمو لغو کنم 

آرکاداش کجایی؟

 


نظرات 2 + ارسال نظر
سینا خان سه‌شنبه 29 فروردین 1402 ساعت 09:08 http://Spread-of-silence.blogsky.com

سلام
فردی بی وجدان که تقریبا حدس زدم کی هست
اخیرا با نام و آدرس من به وبلاگ ها می‌ره و از با نام و آدرس من کامنت می ذاره و گاهی حتی توهین آمیز
بله کامنت زیربا محتوی (موفق شدی آلارم گوشی را اف کنین
به به
احسنت بر شما

ادبیات نوشتاری شما ضعیف است
اگر بخواهید من چگونه نوشتن را به شما خواهم اموخت)

خانم هاشمی کامنت مذکور برا بنده نیست
در پناه خدا و زیر سایه امام زمان باشید همیشه

اشکالی نداره عزیز

سیناخان جمعه 25 فروردین 1402 ساعت 13:26 https://spread-of-silence.blogsky.com/

موفق شدی آلارم گوشی را اف کنین
به به
احسنت بر شما

ادبیات نوشتاری شما ضعیف است
اگر بخواهید من چگونه نوشتن را به شما خواهم اموخت

سپاسگزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد