حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

احترام

سلام 

من ممکنه خیلی از کارا رو 

انجام ندم 

اما در خوب بودن اون کارا شک ندارم 

برای کسایی که اون کارو به نحوه ی درست انجام میدن 

احترام زیادی قائلم

ببینید بهتون توصیه می کنم از چیزای بی اصول و بی قاعده دوری کنید حتی محبت کردن 

هر چیزی باید چارچوبی داشته باشه تا عقل بتونه اونو بپذیره 

خیلی وقتا به این فکر میکنم که 

خدا به قلم قسم خورده و 

باید حق قلم رو ضایع نکنم 

به قول دوستم اگه خدا 

به پول قسم میخورد 

پول عزیز میشد

اما خدا هم میدونسته 

به چی قسم بخوره 

زیر پست های من 

چرت و پرت ننویسید

خوندن شعرهای من 

مناسب اطفال نیست






نظرات 1 + ارسال نظر
گیل‌پیشی یکشنبه 27 فروردین 1402 ساعت 15:07 https://temmuz.blogsky.com/

سلام فاضله جان. خوبی؟
حرفت درسته

سلام سپاسگزارم
خوبی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد