حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

راست میگن

سلام سال 88،89

وقتی برای دیپلم باید انتخاب رشته میکردم 

مادرم حواسش بود که 

باانتخاب رشته ی ادبیات 

بعدها بتونم تو دانشگاه حسابداری بخونم 

خب توی اون سالها خیلی خورد توی ذوقم 

ناراضی بودم و غصه می‌خوردم 

اما الان که فکرشو میکنم 

انتخاب رشته حسابداری هم 

پنجره ای رو به شعر

به روم باز کرد 

و من بعداز ورود به دنیای مجازی 

شعر رو دنبال کردم 

و الان یه شاعر جوان کوچک هستم 

این مسیر دست انداز های زیادی داشته 

در مقطعی ناامیدی به سبب بیماری بوده 

اما وقتی به کلیت ماجرا نگاه میکنم خوشحالم 

شعر منو مریض کرد 

در عین حال دوای دردم قلمه 

واین تناقض خیلی دوست داشتنیه 

من برای چیزی که هستم 

برای تیک خوردن آرزوهام 

زحمت کشیدم و این خیلی باارزشه



نظرات 2 + ارسال نظر
گیل‌پیشی سه‌شنبه 29 فروردین 1402 ساعت 11:06

موفق باشی فاضله جان

سپاسگزارم مهربان

ورلد بوک سه‌شنبه 29 فروردین 1402 ساعت 04:55 https://worldbook.blogix.ir/

سلام ان شاءالله شعرهای خوبی بگید و ما هم استفاده کنیم

سلام سپاسگزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد