حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف
حرف روی حرف

حرف روی حرف

حرف روی حرف

من

سلام 

من در نظر اغلب آدما یه دختر مهربون با استعدادم 

مریضی و ضعف مغز و طرز حرف زدنم به چشم نمیاد 

من میتونم بهتر باشم 

مهربونتر 

صبور تر 

امید وار تر 

نوشتن حقیقی ترین رویای منه 

حالا که مینویسم

و چند تا دوست شاعر دارم 

بقول «لیمان» درگیر حواشی نشو 

بنویس 

نمیدونم چی فکر میکنید 

اما میدونم حداقل من 

با حداقل شما فرق داره

نگاه من همیشه اون زیاده هست 

ولی به کمترین قانعم همیشه 

میدونم کمترین شما از من بیشتره 

گوشی بزرگترین چالش تو زندگی منه 

بخاطر اینکه وسیله ارتباطی با آرزوهامه

من خیلی درگیر اینکه چی خوردم 

چند خریدم نیستم 

به چیزای خوب قشنگ شیک فکر میکنم 

اما باید قدم برسه 

باید حدم برسه 

وقتی بهم بگی 

فلان رنگ بهت میاد 

قشنگه خوش سلیقه ای  

 مهم  نیست لباسم یا گوشیم چقدر پولشه 

خوشحالی زیاد پول نمی‌خواد 

مث بچه ها فکر کنید 

هیچوقت نمی گن کفش من قیمتش چقدره 

ذوق میکنن براش 

اما معنی بدی و زشتیو میفهمن ؟

رژ 20تومنی کار رژ 400رو می‌کنه 

آخرش غصه پولش نداری 

جلو بچه ها حیا کنید 

وقتی میفهمن ضایع میشید 












نظرات 3 + ارسال نظر
دیدار بیدار سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1402 ساعت 18:23 http://Maserman.Blogsky. Com

از زندگی ت لذت ببر، لازم هم نیست با همه مهربون باشی.

سپاسگزارم
بهم نمیاد
انتظار ندارن

رضوان سه‌شنبه 19 اردیبهشت 1402 ساعت 06:03 http://nachagh.blogsky.com

زیبایی انسان از کلامش پیداست.موفق باشی.

گیل‌پیشی دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 ساعت 22:15 https://temmuz.blogsky.com/

دوست مهربان و با استعدادم

سپاسگزارم مهربان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد